Informacje dla modernizacji sieci domowej -
aileneelee - 04 Dec 2016
Informacje dla modernizacji sieci domowej
RE: Informacje dla modernizacji sieci domowej -
brian.altoft - 04 Dec 2016
Hi RuneHX23 , 1 ) Tak, uważam, że jest port1 2 i 3 ) Niestety , nie ma portu linii telefonicznej (RJ11 ) na routerze . Prawdopodobnie masz do podłączenia linii telefonicznej do ONT . 4 ) Tak 5 ) Tak Mam nadzieję, że to pomoże.
RE: Informacje dla modernizacji sieci domowej -
bluechip20071 - 04 Dec 2016
Alvinalvintan napisał: Hi RuneHX23 , 1 ) Tak, uważam, że jest port1 2 i 3 ) Niestety , nie ma portu linii telefonicznej (RJ11 ) na routerze . Prawdopodobnie masz do podłączenia linii telefonicznej do ONT . 4 ) Tak 5 ) Tak Mam nadzieję, że to pomoże. Nie zdawałem sobie sprawy , że mogę podłączyć linię telefoniczną bezpośrednio do ONT . Spróbuję dziś , aby zobaczyć , czy to działa , wielkie dzięki !
RE: Informacje dla modernizacji sieci domowej -
philip.anink - 04 Dec 2016
RuneHX23 napisał: Nie zdawałem sobie sprawy , że mogę podłączyć linię telefoniczną bezpośrednio do ONT . Spróbuję dziś , aby zobaczyć , czy to działa , wielkie dzięki ! Nie można po prostu szczęśliwie podłączyć telefon do ONT . Trzeba zadzwonić Singtel a oni dokonać zmiany na ich koniec ...
RE: Informacje dla modernizacji sieci domowej -
sodeden.3 - 04 Dec 2016
thiamhui napisał: Nie można po prostu szczęśliwie podłączyć telefon do ONT . Trzeba zadzwonić Singtel a oni dokonać zmiany na ich koniec ... Próbowałem ją przed wywołaniem Singtel i to nie działa. Chyba brakowało mi swój krok. Dzięki!
RE: Informacje dla modernizacji sieci domowej -
matthew.p.marotta - 04 Dec 2016
RuneHX23 napisał: Próbowałem ją przed wywołaniem Singtel i to nie działa. Chyba brakowało mi swój krok. Dzięki! trzeba poprosić o nich , aby przejść do ONT . trwa kilka godzin do kilku dni (3-5 dni średnio) w zależności czy są zajęci ... etc