cs-joke.pl forum
Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Sprzęt (https://cs-joke.pl/forum-2.html)
+--- Thread: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit (/thread-6093.html)

Pages: 1 2


Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - michmex35 - 06 Dec 2016

cześć Mam problem z moim biurku w domu, i mam nadzieję , że z waszą pomocą mogę zawęzić potencjalnych przyczyn tak, że mogę podjąć niezbędne działania naprawcze . Wcześniej tego popołudnia zacząłem mój komputer po około tygodniu . Zaczęło się jak zwykle wtedy , jak byłem przeglądania komputer uległ awarii i mam niebieski ekran informujący coś o zrzut awaryjny . I ponownie uruchomiony w trybie awaryjnym , ale znów dostał niebieski ekran . Następnie wybrałem opcję naprawy , ale naciskając klawisz Enter, aby wybrać zrobił nic , ani nie wybiera opcję aby uruchomić system Windows normalnie. Teraz mój komputer nie uruchamia się w ogóle. Wszystko mogę to ekran powitalny systemu BIOS i komputer nie pójść dalej niż to. Wciśnięcie opcji , aby wyświetlić opcje startowe , zmieniać ustawienia BIOS itp nic nie robi. Wszelkie pomysły , co może być problemem ? Być może uszkodzona MB ? Z systemem Windows 7 Home Premium. Obawiam się, że nie mają pojęcia, co do modelu MB , tylko, że jego marka jest Gigabyte . Dzięki za wszelką pomoc .


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - anumolrafaanumol - 06 Dec 2016

Wyjąć cały moduł RAM, czyścić złotych styków na module za pomocą gumki. Po zakończeniu instalacji jednego modułu w czasie, aby przetestować system .


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - yvonnecwh - 06 Dec 2016

Jeżeli RAM nie jest problemem , prawdopodobne jest twój HDD posiadający uszkodzone sektory.


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - nmilano - 06 Dec 2016

Dzięki, ale dysk rozruchowy jest SSD . Czy to byłoby zobowiązane do korupcji?


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - wolverine3xl - 06 Dec 2016

To, lista w dół wszystkie części platformy jak te po prawej - - >


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - jmfcollier - 06 Dec 2016

Stargazer09 napisał: cześć Mam problem z moim biurku w domu, i mam nadzieję, że z waszą pomocą mogę zawęzić potencjalnych przyczyn tak, że mogę podjąć niezbędne działania naprawcze. Wcześniej tego popołudnia zacząłem mój komputer po około tygodniu. Zaczęło się jak zwykle wtedy, jak byłem przeglądania komputer uległ awarii i mam niebieski ekran informujący coś o zrzut awaryjny. I ponownie uruchomiony w trybie awaryjnym, ale znów dostał niebieski ekran. Następnie wybrałem opcję naprawy, ale naciskając klawisz Enter, aby wybrać zrobił nic, ani nie wybiera opcję aby uruchomić system Windows normalnie. Teraz mój komputer nie uruchamia się w ogóle. Wszystko mogę to ekran powitalny systemu BIOS i komputer nie pójść dalej niż to. Wciśnięcie opcji, aby wyświetlić opcje startowe, zmieniać ustawienia BIOS itp nic nie robi. Wszelkie pomysły, co może być problemem? Być może uszkodzona MB? Z systemem Windows 7 Home Premium. Obawiam się, że nie mają pojęcia, co do modelu MB, tylko, że jego marka jest Gigabyte. Dzięki za wszelką pomoc. Idź do pobrania Speccy i lista wklej sprzęt. https://www.piriform.com/speccy/download/standard


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - michaellamborghini96311 - 06 Dec 2016

Poziom wejścia PC napisał: Idź do pobrania Speccy i lista wklej sprzęt. https://www.piriform.com/speccy/download/standard w jaki sposób zamierzam uruchomić program , gdy nie można uruchomić swój komp ..


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - telkaif - 06 Dec 2016

sacredrays napisał: w jaki sposób zamierzam uruchomić program , gdy nie można uruchomić swój komp .. Mój błąd. TLDR . Drodzy TS , Najprawdopodobniej SSD OS HDD Spoil Liao . Idź włóż go jako wtórny dysk twardy na innym komputerze i sprawdzić, czy można go załadować i zapisać dane. Potem idź formatu i ponownej instalacji systemu operacyjnego na nim i sprawdzić, czy to może jeszcze pracować .


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - txwly - 06 Dec 2016

Stargazer09 napisał: cześć Mam problem z moim biurku w domu, i mam nadzieję , że z waszą pomocą mogę zawęzić potencjalnych przyczyn tak, że mogę podjąć niezbędne działania naprawcze . Wcześniej tego popołudnia zacząłem mój komputer po około tygodniu . Zaczęło się jak zwykle wtedy , jak byłem przeglądania komputer uległ awarii i mam niebieski ekran informujący coś o zrzut awaryjny . I ponownie uruchomiony w trybie awaryjnym , ale znów dostał niebieski ekran . Następnie wybrałem opcję naprawy , ale naciskając klawisz Enter, aby wybrać zrobił nic , ani nie wybiera opcję aby uruchomić system Windows normalnie. Teraz mój komputer nie uruchamia się w ogóle. Wszystko mogę to ekran powitalny systemu BIOS i komputer nie pójść dalej niż to. Wciśnięcie opcji , aby wyświetlić opcje startowe , zmieniać ustawienia BIOS itp nic nie robi. Wszelkie pomysły , co może być problemem ? Być może uszkodzona MB ? Z systemem Windows 7 Home Premium. Obawiam się, że nie mają pojęcia, co do modelu MB , tylko, że jego marka jest Gigabyte . Dzięki za wszelką pomoc . co niebieski ekran wprowadzania kodu widzisz ?


RE: Potrzebujesz pomocy , aby rozwiązać problem, pulpit - amanparashar - 06 Dec 2016

Stargazer09 napisał: Dzięki, ale dysk rozruchowy jest SSD . Czy to byłoby zobowiązane do korupcji? Tak, system operacyjny zostanie uszkodzony na niepowodzenie naprawienia go w trybie awaryjnym. Proszę podłączyć SSD na system pracy i zrobić cały dysk wyboru . Mamy nadzieję, że dysk i system operacyjny może być naprawiony . Niebieski ekran jest zazwyczaj związane z awarią sprzętu . W twoim przypadku , to może być SSD , psu lub RAM . Musisz kłopoty każdej części jeden po drugim.