Whatsapp połączenia głosowego Problem z instalacji Asus / Singtel -
tbnw01 - 06 Dec 2016
Zmaga się z problemami połączeń WhatsApp odkąd zmieniłem router ASUS AC5300 . Mogę dzwonić / odbierać połączenia , ale po przeciwnej stronie nigdy nie będzie w stanie usłyszeć mój głos - nie ma problemu na danych mobilnych. W rzeczywistości, nie tylko Whatsapp ale inne połączenia VoIP , jak również. Po wielu godzinach , I okazało się, że problem jest z NAT przyspieszenia , który jest aktywny w routerach ASUS ... problem został rozwiązany w chwili, kiedy wyłączył go . Mam nadzieję, że niektórzy z Was znajdzie ten przydatnych .
RE: Whatsapp połączenia głosowego Problem z instalacji Asus / Singtel -
william43mcclure - 06 Dec 2016
Jest dość długi wątek na ten jeden. Nie pamiętam nikogo , o którym mowa o tym ustawieniu .
RE: Whatsapp połączenia głosowego Problem z instalacji Asus / Singtel -
suncica.irida - 06 Dec 2016
Yup zgadzam się z Mike , że nie jest to długi wątek z tego . Ale nie wiem, czy TS rozwiązać swoje problemy , czy nie
RE: Whatsapp połączenia głosowego Problem z instalacji Asus / Singtel -
majormaxillary - 06 Dec 2016
Tak to jest problem z wielu usług VoIP. I rozmów głosowych , jak niezgody.
RE: Whatsapp połączenia głosowego Problem z instalacji Asus / Singtel -
adytzabutterfly - 06 Dec 2016
froyotrading napisał: Zmaga się z problemami połączeń WhatsApp odkąd zmieniłem router ASUS AC5300 . Mogę dzwonić / odbierać połączenia , ale po przeciwnej stronie nigdy nie będzie w stanie usłyszeć mój głos - nie ma problemu na danych mobilnych. W rzeczywistości, nie tylko Whatsapp ale inne połączenia VoIP , jak również. Po wielu godzinach , I okazało się, że problem jest z NAT przyspieszenia , który jest aktywny w routerach ASUS ... problem został rozwiązany w chwili, kiedy wyłączył go . Mam nadzieję, że niektórzy z Was znajdzie ten przydatnych . dzięki za wskazówkę! Miałem ten sam problem i to działa teraz, po jego wyłączeniu .
RE: Whatsapp połączenia głosowego Problem z instalacji Asus / Singtel -
julieanne - 06 Dec 2016
Qball napisał: dzięki za wskazówkę! Miałem ten sam problem i to działa teraz, po jego wyłączeniu . wyłączając go o połowę moją prędkość włókien. Znalazłem lepsze rozwiązanie ostatniej nocy. SWITCH ON QoS Adaptacyjne QoS musi być włączony dla VOIP do pracy na routerach asus