Starhub Maxonline Termination -
wredeemma - 07 Dec 2016
Moja StarHub kontraktu maxonline kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanych powinienem skontaktować się z nimi za zakończenie i jak długo zakończenie odbędzie ? Wreszcie, jak mogę potwierdzić , że wypowiedzenie jest skuteczne. Dziękuję Ci.
RE: Starhub Maxonline Termination -
arcticwolf248 - 07 Dec 2016
nsguru napisał: Moja StarHub kontraktu maxonline kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanych powinienem skontaktować się z nimi za zakończenie i jak długo zakończenie odbędzie ? Wreszcie, jak mogę potwierdzić , że wypowiedzenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Jeśli chcesz w określonym dniu , możesz to zrobić przy max 7 -dniowym wyprzedzeniem. Inny po prostu zadzwonić i oni rozwiązać natychmiast. Jest to z mojego doświadczenia . Skąd mam wiedzieć? Mam kilka usług. Moje konto szerokopasmowego został natychmiast usunięty z mojego HUB ID . Jeśli masz inne usługi z SH , zanim zakończy swoje konto szerokopasmowego lepiej przenieść punkty do innych kont .
RE: Starhub Maxonline Termination -
hninhninoo321 - 07 Dec 2016
nsguru napisał: Moja StarHub kontraktu maxonline kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanych powinienem skontaktować się z nimi za zakończenie i jak długo zakończenie odbędzie ? Wreszcie, jak mogę potwierdzić , że wypowiedzenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Hi nsguru Kiedykolwiek rozważyć przejście do VQ gdy u wypowiedzenia z nimi. Niekończący się koszmar mam z nimi , ale już nie w momencie zrobiłem przełącznik .
RE: Starhub Maxonline Termination -
powepisi - 07 Dec 2016
Szukałem tego tematu też jestem logując się do MyRepublic