Internet już od kilku tygodni rośnie. kiedyś tak źle, że DC co 20 minut. któregoś dnia wydają się bez problemu. zadzwoniłem do singtel po pomoc, a teraz doradzają mi monitor na jakiś czas, bo inaczej poprosią oficera technicznego, aby przyszedł sprawdzić. martw się, kiedy się pojawią, mój internet wydaje się być w porządku na chwilę. Muszę je zapłacić każdy mający ten problem be4?
mój problem z internetem wciąż gra w chowanego
Mam również ten sam problem z przerwaniem połączenia po tym, jak przybył człowiek z Starhubu, powiedzieli mi, że nie ma problemu, a za transport zapłaciłem 70 dolarów.
wa!! tht sux. czy problem internetu zdarza się raz na jakiś czas?
tak się zdarza raz na jakiś czas, gdy na bezprzewodowym ac
Wongpk napisał: Mam również ten sam problem z przerwaniem połączenia po tym, jak przybył człowiek z Starhubu, powiedzieli mi, że nie ma problemu, a za transport zapłaciłem 70 dolarów. Zawsze można poprosić o odstąpienie, ponieważ mogą nie być w stanie wykryć problemu.
Cześć, Czego oczekujesz od technikana, 5G krótkiego zasięgu o wyższej prędkości, 2,4 G niższej prędkości, wyższego zakresu (zbyt zatłoczonego) w nocy, gdy wszyscy na routerach w nocy, co może technik poradzić klientowi kabel LAN od RG do komputera lub notebook pod warunkiem, że klient akceptuje LAH? pozdrowienia Henry Ng napisał: Zawsze można poprosić o odstąpienie, ponieważ mogą nie być w stanie wykryć problemu.
drawistwl napisał: Internet już od kilku tygodni rośnie. kiedyś tak źle, że DC co 20 minut. któregoś dnia wydają się bez problemu. zadzwoniłem do singtel po pomoc, a teraz doradzają mi monitor na jakiś czas, bo inaczej poprosią oficera technicznego, aby przyszedł sprawdzić. martw się, kiedy się pojawią, mój internet wydaje się być w porządku na chwilę. Muszę je zapłacić każdy mający ten problem be4? Bycie DC co 20 minut jest rzeczywiście rzadkością. Twój technik może przeprowadzić testy we własnym zakresie i przeprowadzić ankietę na miejscu. Ale musisz zadzwonić na infolinię i opisać dokładnie to, czego doświadczasz.
Dziękuję wszystkim za odpowiedź, zasugerowali, aby zadzwonić do technika, aby pomógł mi sprawdzić. jednak jeśli nie ich problem, muszę zapłacić lor, ale skąd wiem, kiedy mój internet spadnie, tak losowy czas. po monitorowaniu przez kilka dni moje połączenie internetowe nie poprawiło się. nadal w górę iw dół raz lub dwa razy w ciągu dnia lub co jakiś czas. postanowiłem się z nimi skontaktować, teraz czekając na odpowiedź. nie można zawiesić gry w połowie drogi, a czasami w porządku i gładko przez wiele godzin. Zostaję w jakimś starym HDB. przetestowane za pomocą 2 modemu, bezpośrednio podłączonego z mojego kabla lan. światło Internetu nadal w górę iw dół. Czasami widziałem migotanie mojego urządzenia DSL. nie jestem pewien, czy uruchomią test na swojej stronie.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: