[Pomoc] Intel (R) Ethernet Connection I217-V
#1

Cześć,   Mam problemy z prędkością z moim połączeniem LAN, za pomocą kabla CAT 6, zasubskrybowanego Internetu 1 gbps z SingTel. Uważam, że problem jest z mojego komputera, ale nie mam sposobu, aby rozwiązać lub rozwiązać problem. Kilkakrotnie kontaktował się ze wsparciem Acera, ale ich ludzie są okropni, ponieważ nie mają możliwości odizolowania problemu. Moje ustawienie połączenia z siecią LAN jest ustawione na automatyczną negocjację w ustawieniach szybkości i dupleksu, więc po włączeniu komputera byłby podłączony do pełnego dupleksu 1,00 Gb / s (EEE Active), ale podczas grania w gry przy użyciu mojego komputera rozłączony po kilku godzinach grania, a ustawienia zostaną zmienione na Halfboks o szybkości 100 Mb / s. Ktoś wie, jak mogę rozwiązać ten problem? Zaktualizowałem sterowniki do najnowszej wersji (12.15.23.1).   Próbowałem naprawić moje ustawienia do 1,00 Gb / s Full Duplex zamiast auto, ale kiedy Internet się rozłącza, cała moja sieć spada, ponieważ nie zmienia się z powrotem na 100 Mb / s. Sieć wzrośnie, jeśli zmienię się z powrotem na 100 Mb / s po tym, jak spadnie. W przeciwnym razie muszę zrestartować komputer, co jest kłopotliwe.   Byłbym wdzięczny, gdyby każdy doświadczony użytkownik sieci mógł mnie nauczyć, jak rozwiązać ten problem. Naprawdę szkoda być zasubskrybowanym do Internetu 1 Gbps i nie móc cieszyć się pełną prędkością, gdy jestem na moim komputerze
Reply
#2

Zadzwoń do Singtel i poproś o wykonanie testu linii po ich zakończeniu. Dzięki modemowi będą mogli uzyskać prędkość linii. Kilka tygodni temu moja sieć utknęła w stanie 100 Mbps pomimo posiadania gigabitowej karty sieciowej i szybszego abonamentu światłowodowego. Starhub wykonał test na linii i potwierdził, że część mojego sprzętu dusiła moją szybkość. W końcu przyszedł technik i odkryliśmy, że modem jest wadliwy. Po przełączeniu modemu wszystko znowu jest w porządku. Pozostawiam ustawienia sieciowe również w automatycznej negocjacji dupleksu.
Reply
#3

hellrace napisał: Zadzwoń do Singtel i poproś o wykonanie testu linii po ich zakończeniu. Dzięki modemowi będą mogli uzyskać prędkość linii. Kilka tygodni temu moja sieć utknęła w stanie 100 Mbps pomimo posiadania gigabitowej karty sieciowej i szybszego abonamentu światłowodowego. Starhub wykonał test na linii i potwierdził, że część mojego sprzętu dusiła moją szybkość. W końcu przyszedł technik i odkryliśmy, że modem jest wadliwy. Po przełączeniu modemu wszystko znowu jest w porządku. Pozostawiam ustawienia sieciowe również w automatycznej negocjacji dupleksu. Dostaję 1Gbps przez test prędkości, problem jest z moim komputerem, nie jestem pewien, czy coś poszło nie tak ... Niestety, pracowałem dla SingTel jako technik, nigdy nie zrobią czegoś takiego jak testowanie mojego systemu. Dopóki testują swój modem na komputerze, a osiągnięta prędkość to 1 Gb / sw laptopie, powiedzą mi, żebym skontaktował się z Acerem.
Reply
#4

podejrzewasz, że problem z obsługą portu LAN lub LIAO został wydany. może chcesz rozważyć te USB3 do LAN. lub PCI-e do LAN Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz
Reply
#5

Możesz spróbować całkowicie odinstalować (również usunąć PROset) i użyć sterowników z katalogu aktualizacji systemu Windows, zainstalować za pomocą menedżera urządzeń (Wybierz AMD64 nie X86). Mniej niż 500kb i zdecydowanie brak problemów ze stabilnością na I219-V, brak opóźnień DPC w programie PROset. Aktualna wersja została opublikowana jak 16.
Reply
#6

Przykład wyszukiwania według identyfikatora sprzętu (można znaleźć na podstawie identyfikatorów sprzętowych menedżera urządzeń): Brak rozrostu PROTRA, minimalny wpływ na wydajność. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz
Reply
#7

Bezpośrednie połączenie z routerem lub przełącznikiem? Spróbuj alternatywnego połączenia, np. inny port, bezpośrednie połączenie z routerem zamiast przez przełącznik itp
Reply
#8

Najpierw możesz 1- Sprawdź, czy możesz wymienić kabel sieciowy i połączyć się z innym portem routera. 2- Jeśli używasz przełącznika, spróbuj sprawdzić, czy jesteś w stanie połączyć się bezpośrednio.
Reply
#9

To brzmi jak problem z kablami, może kabel kablowy jest gdzieś przerwany lub wtyczka RJ45 jest luźna i jakikolwiek niewielki ruch spowoduje odłączenie i ponowne połączenie z prędkością 100 Mbps. Przyjęcie innego kabla do przetestowania byłoby moją sugestią.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)