Przeprowadzka i konieczność przeniesienia mojej Starhub Opennet. Poszedłem do centrum serwisowego Starhub na paradzie Parkway i powiedziano mi, że mogę po prostu przenieść router do mojego nowego domu i będzie działało dobrze. Oczywiście tak się nie stało. Wróciłem do centrum serwisowego Starhub i kazano zadzwonić na numer 1633. Ostrzegano mnie też, żebym zapłacił około 150 USD za reinstalację. Ponieważ mój syn musi wykonywać zadania szkolne przez Internet, nie mam innego wyboru, jak zapłacić i ustawić go jak najszybciej. Skontaktuj się z 1633 i powiedziano, że dział techniczny zadzwoni do mnie w ciągu 2 dni, aby umówić się na spotkanie. 2 dni wcześniej i nikt nie dzwoni. Próbowałem wywołać 1633 miliony czasu, ale zostałem zawieszony na zawsze. Nie mam innego wyjścia, jak poprosić mojego syna o odrobienie pracy domowej w domu przyjaciela. Na dzień dzisiejszy nadal płacę subskrypcję Starhub, ale nie mogę jej użyć. Jedynym wyjściem jest odwołanie mojej umowy Starhub i zapłacenie kary za wcześniejszą wypowiedź. Byłem zmuszony do podpisania nowego kontraktu z Singtel, więc mój syn może zrobić swoją pracę domową w domu. Dzięki i do widzenia Starhub! Wiem, że tak naprawdę nie chcesz stracić jednego lojalnego klienta, w końcu masz wielu innych klientów. Ale upewnię się, że opowiem swoją historię wszystkim moim przyjaciołom i krewnym i upewnię się, że podejmą świadomą decyzję.
Koszmar relokacji Starhub Opennet
Zarządzaj, aby przejść do 1633, i powiedziano, że kara za przedterminowe wygaśnięcie wynosi 317 USD. Zapytany ponownie, gdy ktoś zadzwoni, aby ustalić termin, kazano czekać, aż zadzwonią. Zapytaj go, dlaczego potrzeba więcej niż 3 dni na ustalenie terminu, nie może odpowiedzieć na pytanie. Nacisnąłem go, aby dał mi konkretną datę, że ktoś zadzwoni, niechętnie zobowiązuje się do dzisiaj. Nie mam nadziei, ale zobaczmy. Poproszony o rozmowę z przełożonym powiedziano, że zostanie zorganizowany. Wygląda na to, że nie mam innego wyjścia, jak tylko czekać i modlić się, by zadzwonili. Bycie porwanym przez opłatę karną w wysokości 317 USD i niemożność skorzystania z usługi. Mam nadzieję, że władze nałoży kary na Telco na rundach świadczenia usług i pozwolą konsumentom unieważnić umowę i uzyskać odszkodowanie, jeśli nie zapewnią określonego poziomu standardu, tak jak w tym przypadku.
Skoro jesteś dotknięty przeniesieniem, nie jestem pewien, czy Starhub pozwala ci na wypożyczenie modemu kablowego do użytku tymczasowego? Może możesz zapytać o ich obsługę klienta?
Możesz spróbować przejść do społeczności StarHub <http:
jamesyongerp napisał: Skoro jesteś dotknięty przeniesieniem, nie jestem pewien, czy Starhub pozwala ci na wypożyczenie modemu kablowego do użytku tymczasowego? Może możesz zapytać o ich obsługę klienta? Nie jestem pewien, czy to działa, ponieważ jestem abonentem szerokopasmowego łącza światłowodowego. Mój nowy dom ma port Opennet, już zainstalowany router. Właśnie czekam, aż starhub skonfiguruje i zmieni adres.
killerbone napisał: Możesz spróbować przejść do społeczności StarHub <http:
gohkt napisał: Nie jestem pewien, czy to działa, ponieważ jestem abonentem szerokopasmowego łącza światłowodowego. Mój nowy dom ma port Opennet, już zainstalowany router. Właśnie czekam, aż starhub skonfiguruje i zmieni adres. Słyszałem historie, w których Starhub dostarcza modemy kablowe do rejestracji nowych włókien, które są opóźnione przez instalację. Ciekawe, czy można argumentować za przeniesieniem sprawy.
gohkt napisał: Dzięki, odśwież ten wątek w społeczności starhub. bracie, wierzę, że ktoś wkrótce ci to pomoże.
wyślij e-mail bezpośrednio do CEO suckhub ...
gra goondu napisał: wyślij e-mail bezpośrednio do CEO suckhub ... Uzgodniono, zobacz, czy będzie on działał zgodnie z tym, co głosił w gazecie: StarHub stawia klienta na pierwszym miejscu, ponieważ oferuje więcej ofert
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)