Nudne wsparcie Lenovo
#11

ykgoh napisał: Może gdyby ktoś kupił Thinkpada, technicy wsparcia Lenovo spieszą do jego domu w ciągu 2 godzin. Powiedziano mi, że ThinkPad ma lepszą obsługę, ale moje ostatnie doświadczenie było inne. Wiele lat temu, gdy zadzwoniłem do niereagującej klawiatury X1, technik przyszedł do mnie i zastąpił wadliwą klawiaturę; wszystko w ciągu 24 godzin. Po latach zastąpiłem X1 X230, a na ekranie pojawił się obraz. Wezwany do serwisu i okazał się frustrującym doświadczeniem. Personel twierdził, że jest to problem z oprogramowaniem i zaproponował mi sformatowanie laptopa, co już zrobiłem. Personel odmówił obsługi laptopa w moim miejscu, do którego mam prawo korzystać na miejscu, i nalegał, bym ponownie zainstalował okna. W końcu kupiłem laptop zamiast niego, a ekran został wymieniony. Nie oznacza to, że zakup komputera ThinkPad zagwarantuje lepszą obsługę.
Reply
#12

Widziałem również, że niektórzy pacjenci zgłaszali dość złe skargi na temat usługi, którą dostali od strony obsługi Lenovo (na ich komputery) na stronie Lenovo SG na Facebooku. Czy są tacy źli?
Reply
#13

Koenig168 napisał: Większość wsparcia technicznego dla konsumentów jest dziś bzdurą. Skontaktowałem się z firmą Asus w sprawie konkretnego pliku BIOS-u, a pracownik pomocy technicznej poprosił mnie o ponowne zainstalowanie sterowników Nvidii. Miałem Asusa, a także ich serwis nie jest świetny, ale lepszy niż to, co mam teraz.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)