cześć Czy ktoś może mi doradzić w następującym wydaniu: Mam do czynienia z moimi 2 jednostkami Huawei Mifi e5573S-320, które zostały przyznane przez Singtel za ich usługę BBOM. Jeśli to nie jest właściwa sekcja, czy można modyfikować, przenieś ją do odpowiedniej sekcji? Dziękuję Ci. Baterie obu jednostek są nadęte, a kiedy wyjęłam baterie i włożyłam je do ładowarki wielostanowiskowego portu USB (porty Anker 6), zarówno lampki zasilania, jak i sygnału migają z tą samą częstotliwością. Próbowałem nacisnąć i przytrzymać przycisk zasilania, mając nadzieję na "ponowne uruchomienie", ale nie mogłem tego zrobić. Próbowałem też naciągnąć otwór resetujący i przytrzymać przez 10 sekund, a następnie zwolnić, ale nadal migają. Oba są jednak zielone. Obie jednostki są poza gwarancją, dlatego Huawei CS w 313Somerset nie może pomóc, ponieważ twierdzą, że nie obsługują tego modelu. Jeśli jest to wymagane, zapewnią wymianę 1 na 1 dla zestawu gwarancyjnego. Ale ponieważ mój jest poza gwarancją, ciężko. Ktoś może doradzić? Dziękuje za przeczytanie.
Proszę doradzić: Huawei e5573S-320
proszę nie ładować akumulatorów, które są wyraźnie rozdęte. ryzykujesz eksplozją. Daj nam znać, gdzie jesteś. Damy Ci dużo przestrzeni
Niektóre z tych urządzeń wymagają zasilania bateryjnego. Najlepszą opcją jest zakup nowej baterii.
terry1 napisał: proszę nie ładować akumulatorów, które są wyraźnie rozdęte. ryzykujesz eksplozją. Daj nam znać, gdzie jesteś. Damy Ci dużo przestrzeni Tak, usunięto już. Nie mogę ryzykować zniszczenia kena vendingowej kena przez router mifi.
sadboy napisał: Niektóre z tych urządzeń wymagają zasilania do zasilania. Najlepszą opcją jest zakup nowej baterii. Chyba tak jest w tym przypadku. Wypróbowany przed podłączeniem do ładowarki USB i komputera nie można zalogować się do WiFi. Hmm ... Dzięki..
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)