Korzystam z asus AC1200 w pakiecie z planem m1. Wi-Fi nie odbierało połączenia z Internetem przez kilka ostatnich dni. Zadzwoniłem do obsługi serwisu m1 i powiedzieli mi, żebym zmienił kanał kontrolny. Więc się zmieniłem i problem wciąż nie został rozwiązany. Musiałem wielokrotnie włączać i wyłączać router, aby uzyskać połączenie. Ktoś mający ten sam problem? Dzięki
Wi-Fi brak internetu
czy próbowałeś tego również dla swojego ont? jak włączać i wyłączać?
Zresetuj, ponownie skonfiguruj, aby sprawdzić, czy działa ponownie. Jeśli uda się odzyskać połączenie z Internetem, sprawdź, czy jest aktualizacja oprogramowania układowego.
xonix napisał: Zresetuj, ponownie skonfiguruj, aby sprawdzić, czy działa ponownie. Jeśli uda się odzyskać połączenie z Internetem, sprawdź, czy jest aktualizacja oprogramowania układowego. Cześć, Sprawdza ustawienia dns. Zazwyczaj skonfiguruję podstawowy dns ip 8.8.8.8 lub 8.8.4.4 (Google dns). Wtórnym dns jest ISNS dns ip.
xonix napisał: Zresetuj, ponownie skonfiguruj, aby sprawdzić, czy działa ponownie. Jeśli uda się odzyskać połączenie z Internetem, sprawdź, czy jest aktualizacja oprogramowania układowego. Myślę, że TS oznaczało tylko Wi-Fi i nie ma internetu. Stąd wsparcie techniczne powiedziało sprawdzić ustawienie kanału WiFi.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)