jak podano na stronie gskill - https:
Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3?
Jeśli masz lokalny rachunek, to szukaj corbell. Są dystrybutorem produktów g.skill w Singapurze. Ale pamiętaj, że jeśli nie mają dostępnych zapasów, ponieważ jest to stary produkt, być może będą musieli odesłać G.Skill do RMA. Zajmie to trochę czasu. I dożywotnia gwarancja odnosi się do dożywotniej gwarancji na produkt, a nie do Twojego życia. DDR3 może być uważany za EOL na przykład po zwolnieniu DDR5. Do tego czasu nie masz już RMA i musisz przynajmniej przejść do DDR4.
Wyślij do Corbella. amk techplace 1. Poziom 6. Przynieś rachunek. Gwarancja to nie twoje życie. To jest czas życia produktu.
mój ram to F3-10666CL9D-8GBRL https:
BusteR napisał: mój ram to F3-10666CL9D-8GBRL https:
Po prostu wypatruj naszej okrągłej naklejki CT. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Jeśli tam jest, po prostu sprowadź barany do naszego centrum serwisowego. Prześlemy dla ciebie. Jak wspomniano w Shadow84, jest to czas życia tego modelu.
Czy nadal mogę wysłać mojego barana do Corbella, jeśli stracę rachunek? Obie pamięci RAM są wadliwe
yaplh1989 napisał: Czy nadal mogę wysłać mojego barana do Corbella, jeśli stracę rachunek? Obie pamięci RAM są wadliwe Tak długo, jak mają naklejki gwarancji Corbell na barany, możesz ubiegać się o gwarancję.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)