Biorąc pod uwagę, że ceny GPU są teraz w piekle wysokie w SG, czy lepiej byłoby kupować od Amazon w MSRP? (JEŚLI istnieje zapas) Czy byłby z tym jakiś poważny problem?
Czy powinienem kupić kartę graficzną od Amazon?
śmiało. wszelkie problemy, których będziesz żałować
Problemy takie jak ??
ZrE0_Cha0s napisał: Problemy takie jak ?? Brak dyplomu po 4 latach
Dwragone napisał: Biorąc pod uwagę, że ceny GPU są teraz w piekle wysokie w SG, czy lepiej byłoby kupować od Amazon w MSRP? (JEŚLI istnieje zapas) Czy byłby z tym jakiś poważny problem? Bez względu na to, co ci ktoś powie Karty graficzne są teraz jak złoto Odległość zwiększa czas realizacji Więc jeśli lokalny nie ma zapasów Za granicą również brak zapasów + 1 miesiąc za jakiekolwiek problemy
yusoffb01 napisał: Brak dyplomu po 4 latach Lol nie poddawaj się, są ludzie, którzy potrzebują 5-6 lat na ukończenie uni w USA. Plus sinkie mężczyźni są trzymani przez NS przez dwa lata, więc jesteś mniej więcej na równi.
Uzyskaj karty EVGA z Amazon jest wystarczająco bezpieczny. Skieruj RMA na Tajwan za pośrednictwem poczty. Po otrzymaniu karty otrzymają od ciebie zastępczą kartę kurierską
wwenze napisał: Lol nie poddawaj się, są ludzie, którzy potrzebują 5-6 lat na ukończenie uni w USA. Plus sinkie mężczyźni są trzymani przez NS przez dwa lata, więc jesteś mniej więcej na równi. Dlatego dla singapurskiego mężczyzny liczy się każdy rok (a nawet miesiąc). Późne wejście na rynek oznacza późną konkurencję.
wwenze napisał: Lol nie poddawaj się, są ludzie, którzy potrzebują 5-6 lat na ukończenie uni w USA. Plus sinkie mężczyźni są trzymani przez NS przez dwa lata, więc jesteś mniej więcej na równi. Ot: Lol, te trwają od 5 do 6 lat, ponieważ kończą inne możliwości lub płacą Boh Lui. Nie powtarzaj semestru po zaliczeniu semestru .....
Miałem całkiem inne (pozytywne) doświadczenie w zakupach na Amazon w odniesieniu do gwarancji. Wiem, że słowo gwarancja jest tutaj rzucane dość mocno i muszę podkreślić, że MOJE doświadczenie może nie być normą i / lub mieć zastosowanie do ciebie, ale bycie uprzejmym, przyjaznym dla personelu obsługi z pewnością pomaga. Nie będę nazywać marek z obawy przed kłopotami z lokalnymi zleceniodawcami, ale w większości przypadków, gdy coś mi się nie uda, wysyłam je bezpośrednio do centrali, a częściej wysyłają mnie nowa, zastępcza jednostka, prosto do mnie w SG, nawet nie pytając o przedmiot. Oczywiście obsługują roszczenia gwarancyjne ze zdjęciami, szczegółami tego, co się wydarzyło, i najprawdopodobniej chętnie Ci pomogą. Gwarancja jest ważna zwłaszcza w przypadku komponentów komputerowych, a większość marek chciałaby być „bardziej przyjazna” dla swoich klientów. Przykład: kupiłem BlackBerry z brytyjskiej strony internetowej, telefon pękł w ciągu 3 miesięcy. Wysłałem e-mailem do BlackBerry i powiedzieli centrum serwisowemu SG, aby wydało mi zupełnie nowy lokalny zestaw SG. Cała procedura była bezproblemowa i trwała 3 dni. YMMV, jednak, zrób własną staranność i podejmuj własne decyzje. W ostatecznym rozrachunku to właśnie Twoje pieniądze ważą ryzyko.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: