https://www.techpowerup.com/236009/a...splays-to-2018 Zacytować: Jest to potwierdzone: brak gier 4K Hz 144 Hz z HDR w 2018 roku dla graczy z liczbą NVIDIA, którzy również chcą korzystać z G-Sync do gier bez zrywania ekranu. W zeszłym tygodniu Acer ogłosił, że jego ekran do gier 4K HDR Predator X27 zostanie opóźniony do pierwszego kwartału 2018 r. (Niestety, nie ma czegoś takiego pod choinką ani na skarpecie kominkowej, niestety). Ale to nie wina Acer, najwyraźniej: ROG Swift firmy ASUS PG27UQ, który ma praktycznie takie same specyfikacje, również został opóźniony do 2018 r. Oba te monitory są oparte na referencyjnym projekcie NVIDIA zaprezentowanym na Computex 2017 (można tam również pamiętać o lekkim faulu). Acer Predator X27 i ASUS ROG Swift PG27UQ są oparte na panelu M270QAN02.2 AHVA AU Optronics, który oferuje rozdzielczość 3840 × 2160 i może osiągnąć częstotliwość odświeżania 144 Hz. Coś, co naprawdę powinno sprawić, by te monitory świeciły, to zastosowanie systemu bezpośredniego podświetlenia LED z 384 strefami, które można indywidualnie przyciemniać lub rozjaśniać w razie potrzeby, co pozwala panelowi na uzyskanie znacznie wyższego poziomu kontrastu, niezbędnego do prawdziwego wyświetlania HDR. Przynajmniej do czasu, aż panele OLED trafią do wysokowydajnych monitorów do gier, oczekuje się, że będą to najlepsze plony.
Acer, ASUS opóźnia wyświetlanie wyświetlaczy 4K, 144 Hz G-Sync HDR do 2018 r
sian, muszę poczekać do 2018 roku, jeśli planuję dostać nowy monitor, a może zadowolić się drapieżnikiem xb271HU?
Po prostu zgodnie z wydaniami Volta Geforce.
Meh, HDR jest przereklamowany i bezcelowy i mam nadzieję, że pójdzie po 3D.
3D jest jeszcze bardziej przereklamowane niż HDR, VR to droga Niezależnie od tego 4K przy 28 cali jest zbyt wysoki, aby był użyteczny. Chyba że stawiasz twarz naprawdę blisko ekranu.
Wah sian! Czekałem na te Asusa!
Firefly01 napisał: 3D jest jeszcze bardziej przereklamowane niż HDR, VR to droga Niezależnie od tego 4K przy 28 cali jest zbyt wysoki, aby był użyteczny. Chyba że stawiasz twarz naprawdę blisko ekranu. chcesz powiedzieć, że gry 4k na normalnym 27-calowym monitorze nie są tak naprawdę widoczne lub wyraźne wrażenia? Telewizor 4k byłby lepszy? te większe niż 45 "
Phelan napisał: Meh, HDR jest przereklamowany i bezcelowy i mam nadzieję, że pójdzie po 3D. Zaczynam się jednak różnić. Zgadzam się, że 3D jest przesadzone, a fakt, że wymaga noszenia okularów i spowodowania choroby lokomocyjnej, tylko pogorszył sytuację. W przypadku HDR obrazy są po prostu lepsze niż bez. Jednak HDR wymaga znacznej premii, a treść jest nadal dość ograniczona.
winter_lai_liao napisał: chcesz powiedzieć, że gry 4k na normalnym 27-calowym monitorze nie są tak naprawdę widoczne lub wyraźne wrażenia? Telewizor 4k byłby lepszy? te większe niż 45 " Twoje oczy widzą tylko drobne szczegóły do skończonego rozmiaru. Po przekroczeniu tego punktu wzrost gęstości pikseli będzie bezużyteczny, ponieważ twoje oczy nie będą w stanie go zobaczyć. Zasadniczo, jeśli gęstość jest już tak mała, że twoje oczy nie są w stanie rozpoznać poszczególnych pikseli, uzyskanie ekranu z jeszcze mniejszymi pikselami nie będzie miało znaczenia dla tego, co widzisz. To także podstawa wyświetlaczy Retina firmy Apple. PPI na ich wyświetlaczach jest wystarczająco wysoki, aby pojedyncze piksele nie były widoczne w normalnych odległościach oglądania, co daje bardzo wyraźny obraz. Z drugiej strony, jeśli PPI jest zbyt niski, wyświetlacz będzie wyglądał na zablokowany lub postrzępiony. AA jest zwykle używane do przeciwdziałania temu w grach, ale jest tylko tyle, ile może zrobić. Zasadniczo 110 PPI jest powszechnie akceptowaną liczbą jako równowaga między szczegółowością a łatwością obsługi monitorów. https://www.sven.de/dpi/ i https://designcompaniesranked.com/re...s-this-retina/ to przydatne strony internetowe do obliczania PPI dla różnych rozdzielczości i rozmiarów ekranu. 27-calowy wyświetlacz 1440p ma wskaźnik PPI 108,79, dlatego jest teraz tak popularny. 24-calowy wyświetlacz FHD ma PPI 91,79. 27-calowy wyświetlacz 4K ma wskaźnik PPI 163,18, co chyba, że jesteś Supermanem lub nie masz oczu jastrzębia, prawdopodobnie nie będzie ogólnie przydatne. Efektem ubocznym tak wysokiego PPI jest to, że cały tekst i ikony w systemie Windows będą tak małe, że będziesz musiał użyć skalowania DPI, aby były czytelne.
Problemem w HDR jest to, że jest on bardzo zależny od zastosowanej dawki. Ekipa produkcyjna tak ciężko pracowała, aby uzyskać odpowiednie oświetlenie i ekspozycję, a wszystko to zostało cofnięte przez HDR. Tak, dobrze jest uzyskać szczegóły z rozjaśnienia, ale nie tak bardzo cienie, ponieważ cienie z oświetlenia są efektem, który stworzyli. Niektórzy po prostu oszaleli i odzyskali oba, co prowadzi do obrazu, który wygląda sztucznie. Lepsze jest subiektywne.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)