Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Nagle zobaczyłem ten błąd. Jestem jedynym użytkownikiem i zdecydowanie nic nie blokowałem. Próbowałem wyłączyć i włączyć główne zasilanie, ale bezużyteczne. Czy ktoś wie jak rozwiązać? Dzięki.
Błąd STB telewizora Singtel
Dzwoń na 1688 lor Może twoja usługa kena została zawieszona
Próbowałeś go zresetować? derrickgoh napisał: Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Nagle zobaczyłem ten błąd. Jestem jedynym użytkownikiem i zdecydowanie nic nie blokowałem. Próbowałem wyłączyć i włączyć główne zasilanie, ale bezużyteczne. Czy ktoś wie jak rozwiązać? Dzięki. Wysłany z aplikacją Samsung Connections Member-Ford Club SG- Fora HardwareZone
renfred89 napisał: Próbowałeś go zresetować? Wysłany z aplikacją Samsung Connections Member-Ford Club SG- Fora HardwareZone Jak zresetować SIA?
derrickgoh napisał: Jak zresetować SIA? przyklej głowę do tylnej części dekodera, użyj czegoś ostrego i wciśnij przycisk lub. przytrzymaj go, aż lampka zasilania zacznie migać lub na odbiorniku telewizyjnym lub w telewizorze pojawi się odpowiedź. w czasie 00:51 filmu widać przycisk resetowania. zresetowanie dekodera oznacza, że możesz ponownie pobrać oprogramowanie, zajmie to trochę czasu. i wszystkie ustawienia zniknęły. musisz ponownie skonfigurować swoje osobiste preferencje. zresetowanie nie wpłynie jednak na usługę telewizyjną singtel ...
renfred89 napisał: przyklej głowę do tylnej części dekodera, użyj czegoś ostrego i wciśnij przycisk lub. przytrzymaj go, aż lampka zasilania zacznie migać lub na odbiorniku telewizyjnym lub w telewizorze pojawi się odpowiedź. w czasie 00:51 filmu widać przycisk resetowania. zresetowanie dekodera oznacza, że możesz ponownie pobrać oprogramowanie, zajmie to trochę czasu. i wszystkie ustawienia zniknęły. musisz ponownie skonfigurować swoje osobiste preferencje. zresetowanie nie wpłynie jednak na usługę telewizyjną singtel ... Dzięki. Mój to kolejny model STB, ale chyba tak samo. Btw im abonenta światłowodowego łącza szerokopasmowego singtel i singtel tv STB jest bezpłatny. Okres próbny dla wszystkich kanałów dobiegł końca i mam tylko dostęp do kanału podglądu. Nawet wtedy wątpię, czy ma to coś wspólnego z „blokowaniem”, jak się wydaje?
derrickgoh napisał: Dzięki. Mój to kolejny model STB, ale chyba tak samo. Btw im abonenta światłowodowego łącza szerokopasmowego singtel i singtel tv STB jest bezpłatny. Okres próbny dla wszystkich kanałów dobiegł końca i mam tylko dostęp do kanału podglądu. Nawet wtedy wątpię, czy ma to coś wspólnego z „blokowaniem”, jak się wydaje? haha, nie jestem pewien, jak wyświetli się STB po zakończeniu próby. ale myślę, że telewizor pokaże ci kilka wiadomości ... czy masz dostęp do bezpłatnych kanałów radiowych?
renfred89 napisał: haha, nie jestem pewien, jak wyświetli się STB po zakończeniu próby. ale myślę, że telewizor pokaże ci kilka wiadomości ... czy masz dostęp do bezpłatnych kanałów radiowych? Nie mogę nawet tego wyłączyć! Niebieskie światło wskaźnika, które nie zmienia koloru na czerwony nawet po wyłączeniu zasilania. W telewizji też nie ma wiadomości, tylko niebieski ekran śmierci. Lol.
Cześć Derrickgoh Dziękujemy za podkreślenie problemu, z którym się borykasz w Singtel TV. Nasi inżynierowie uważają, że dekoder jest wadliwy i sugerują, aby zabrać go do dowolnej lokalizacji + Serv w celu bezpłatnej wymiany: https://www.singtel.com/personal/support...ll-singtel- przystawka STB Prosimy o przyniesienie numeru NRIC w celu identyfikacji i poinformowanie nas o wszelkich problemach. Dzięki. derrickgoh napisał: Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Nagle zobaczyłem ten błąd. Jestem jedynym użytkownikiem i zdecydowanie nic nie blokowałem. Próbowałem wyłączyć i włączyć główne zasilanie, ale bezużyteczne. Czy ktoś wie jak rozwiązać? Dzięki.
Singtel napisał: Cześć Derrickgoh Dziękujemy za podkreślenie problemu, z którym się borykasz w Singtel TV. Nasi inżynierowie uważają, że dekoder jest wadliwy i sugerują, aby zabrać go do dowolnej lokalizacji + Serv w celu bezpłatnej wymiany: https://www.singtel.com/personal/support...ll-singtel- przystawka STB Prosimy o przyniesienie numeru NRIC w celu identyfikacji i poinformowanie nas o wszelkich problemach. Dzięki. Wow, to było szybkie. Nie masz nawet 6 miesięcy i jesteś zepsuty? Po prostu przynieś STB, czy też musisz zabrać ze sobą pilot i zasilacz?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)