60 Hz vs 144 Hz
#11

Wielkie dzięki dla wszystkich wkładów! Widzę, że są 2 obozy Ostatnio używam telewizora Samsung do gier (FHD @ 60hz). W porównaniu z Dell 2715h (FHD przy 60 Hz) telewizor wydaje się bardziej obciążać oczy. (Jak szybko się męczy) Nie mam wątpliwości, że 144 Hz będzie wyglądać płynniej. Ale więcej nadziei na zmniejszenie zmęczenia oczu i poprawę opóźnienia wejścia / czasu reakcji (szczególnie wyścigi, w których spóźniony / wczesny ułamek sekundy na ciasnym spięciu oznacza wiele różnic). Widziałem porównanie wyścigów 60 Hz i 144 Hz na youtube, zewnętrzne obiekty wydają się latać wolniej przy 144 Hz, co może pomóc w czasie reakcji. Myślę, że będzie to dotyczyło również gier FPS. Następne pytanie, 27 "kontra 32" ~ to 32 "za duże do grania?
Reply
#12

Aha, kolejne pytanie… czy mogę uruchomić wyższą liczbę klatek na sekundę na monitorze / telewizorze 60 Hz z włączoną funkcją vsync? W dywizji 2, kiedy włączam vsync… zawsze blokuje się na 60 Hz, nawet jeśli mój procesor graficzny może renderować szybciej
Reply
#13

rrr2015 napisał: Aha, kolejne pytanie ********* czy mogę uruchomić wyższą liczbę klatek na sekundę na monitorze / telewizorze 60 Hz z włączoną funkcją vsync? W dywizji 2, kiedy włączam vsync *********, zawsze blokuje się na 60 Hz, nawet gdy mój GPU może renderować szybciej następnie wyłącz vsync Otrzymasz tylko 60 klatek na sekundę na monitorze 60 Hz ze względu na limit monitora, nawet jeśli możesz uruchomić wyższe fps, wszystko fps powyżej 60 zostanie zmarnowane. Wysłane z PCWX przy użyciu sztuczki umysłu Jedi.
Reply
#14

rrr2015 napisał: Wielkie dzięki dla wszystkich wkładów! Widzę, że są 2 obozy Ostatnio używam telewizora Samsung do gier (FHD @ 60hz). W porównaniu z Dell 2715h (FHD przy 60 Hz) telewizor wydaje się bardziej obciążać oczy. (Jak szybko się męczy) Nie mam wątpliwości, że 144 Hz będzie wyglądać płynniej. Ale więcej nadziei na zmniejszenie zmęczenia oczu i poprawę opóźnienia wejścia / czasu reakcji (zwłaszcza wyścigi, w których spóźniony / wczesny ułamek sekundy na ciasnym spięciu oznacza wiele różnic). Widziałem porównanie wyścigów 60 Hz i 144 Hz na youtube, zewnętrzne obiekty wydają się latać wolniej przy 144 Hz, co może pomóc w czasie reakcji. Myślę, że będzie to dotyczyło również gier FPS. Następne pytanie, 27 "kontra 32" ~ to 32 "za duże do grania? Do gier używałem 27-calowych i 32-calowych monitorów, ustawionych około 80 cm od ekranu. Uważam, że 32-calowe jest po prostu miłe dla 1440p, chociaż odległość 90-100 cm byłaby bardziej idealna. Skupiając się na grze, siatkówka oka będzie pokrywać mniejszy obszar i głównie skupiać się na środkowej części (tam, gdzie jest akcja). jak HUD lub mini mapy na rogu, możesz od czasu do czasu przesuwać oczy w rogach. Ale dla 27 "1440p patrzenie na normalny tekst jest dość bolesne, ponieważ jest dość mały. 32" 1440p jest po prostu przyjemny z dużej odległości.
Reply
#15

Używałem 27 w 1440P i muszę się zgodzić, 32 w 1440p to idealne miejsce do wielu rzeczy.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 3 Guest(s)