kiepska obsługa Lenovo
#1

kiepska obsługa Lenovo
Reply
#2

jego powszechną praktyką doradzić użytkownikowi sformatować swój system , jeśli coś się kurki i cant wsparcie rozwiązany, będzie zaskoczeniem, jeśli sformatować nad nowym systemem czasami rozwiązuje ten problem. ostatni i ostatnim krokiem jest wysłanie dół technikiem , bo mogą one mieć ograniczony technika, aby użytkownik usług . normalnie trzeba by obniżyć laptop / system do ich serwisu ? chyba okładki gwarancji serwis na miejscu . Najlepiej jest zdjąć numer serwisowy każdym zatelefonować do objęcia wsparciem, liczba ta może być stosowana w następnej rozmowy. (większość centrum usług będzie mieć numer serwisowy dla każdego połączenia) jeśli czujesz , że wsparcie nie działa dobrze dla ciebie , czy nie rozwiązać problemu , poproś o rozmowę z ich teamlead / menedżera
Reply
#3

3 lata na miejscu , a ja nie spróbować sformatować które nie działa. Wystarczy denerwować jak zrobili to wydawać na pewno , że jest to błąd oprogramowania . Ja im powiedzieć, wszystkie 3 szt Tajwanu same aplikacje i sam config PC . Dzięki za przewodnika będzie go wypróbować
Reply
#4

Następnym razem kup Dell dla użytkowników biznesowych wymagających wsparcia . Usłyszał ich usług wsparcia jest lepszy. Lenovo nie jest znany z jakości usługi po sprzedaży , po przejęciu IBM ThinkPad .
Reply
#5

Zgadzam się z ykgoh , przejdź do Dell , jeśli chcesz dobre wsparcie po sprzedaży. Wiem to wszystko bo było wsparcie pulpit wcześniej, gdybyśmy od razu przypisać daną kwestię tech iść na miejscu, dostanie FUC * przez lidera zespołu , zawsze trzeba spróbować i rozwiązać ten problem przez Nas . ale za każdym razem, gdy mówią do teamlead / menedżera , to zawsze rosną bardzo szybko
Reply
#6

Szkoda IBM sprzedał swój ThinkPad najlepszy laptop w historii .
Reply
#7

samo jest tutaj , Lenovo jest tanie, więc kupiłem kilka spróbować 1 port USB laptopa nie działa , zmienili mobo już nadal nie działa , to oni rozwiązywać rozwiązywać formatowanie to działa. czy Windows Update nie działa ponownie. ich rozwiązywania Rozwiązywanie potem mówią sterownik nie jest obsługiwany dla nowych aktualizacjach , prześlij nam wyłączyć aktualizacje Kolejny model dotykowy nie działa , zejść z centrum serwisowym mówią nie czas trzeba zamówić i czekał na 1 miesiąc na zapas przyjść i dziwna rzecz , kiedy testować PassMark zarówno Lenovo i Dell ( Dell jest 2. generacji Intel, Lenovo 4-cia gen Intel, sama szybkość procesora ) , Dell jest 30-40 % szybciej . Próbowałem google wszystkie metody strojenia , próbowałem zmieniać ustawienia BIOS, próbowali między lenovo instalatora DVD oraz Micrsoft okna instalatora dvd , próbował aktualizacji sterowników , itp, wszystko nie zrobił tyle wzrost liczby PassMark
Reply
#8

quekky napisał: samo jest tutaj, Lenovo jest tanie, więc kupiłem kilka spróbować 1 port USB laptopa nie działa, zmienili mobo już nadal nie działa, to oni rozwiązywać rozwiązywać formatowanie to działa. czy Windows Update nie działa ponownie. ich rozwiązywania Rozwiązywanie potem mówią sterownik nie jest obsługiwany dla nowych aktualizacjach, prześlij nam wyłączyć aktualizacje Kolejny model dotykowy nie działa, zejść z centrum serwisowym mówią nie czas trzeba zamówić i czekał na 1 miesiąc na zapas przyjść i dziwna rzecz, kiedy testować PassMark zarówno Lenovo i Dell (Dell jest 2. generacji Intel, Lenovo 4-cia gen Intel, sama szybkość procesora), Dell jest 30-40% szybciej. Próbowałem google wszystkie metody strojenia, próbowałem zmieniać ustawienia BIOS, próbowali między lenovo instalatora DVD oraz Micrsoft okna instalatora dvd, próbował aktualizacji sterowników, itp, wszystko nie zrobił tyle wzrost liczby PassMark Jej samo wszędzie serii produktów konsumenckich. Rodzaj wsparcia szukasz istnieje tylko z produktami firmy serii większości marek lub Apple.
Reply
#9

devilwahaha napisał: Jej samo wszędzie serii produktów konsumenckich. Rodzaj wsparcia szukasz istnieje tylko z produktami firmy serii większości marek lub Apple . Może gdyby quekky kupił ThinkPad wsparcie tech Lenovo będzie spieszyć się do domu w ciągu 2 godzin.
Reply
#10

Myślę, że jest to powszechny problem w komputerach klasy konsument ma ubogich obsługę posprzedażną . Producenci będą więcej inwestować tylko na po sprzedaży jeśli się z ich rozwiązań biznesowych komputerów , które można powiedzieć z różnicy w cenach. W zasadzie płacisz za lepszego sprzętu i wsparcia jakości.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)