MIO Wstępnie zakończenie
#11

cześć Przepraszam, jeśli mój post wydaje się zły, bo gdy powodem ST ogłosić przekrój barierę, zadzwoniłem i zapytałem, czy będę musiał zapłacić więcej, ale zapewniają mnie, tak długo jak nie recontract Mio telewizor cena jest wciąż ten sam. Pamiętam, że nazywa się 2 lub 3 razy i poprosił. Zanim recontract mój plan MIO ostatnia lis Sprawdziłem ze sprzedażą dziewczynki o tym, ona również zapewniają mnie, tak długo jak ja dun recontract Mio telewizor cena jest wciąż ten sam. W każdym razie długa historia uciąć, poprosiłem o rozmowę głosową o tym, co mówiłem przez telefon, bo jestem pewien, że cytowany tak długo jak ja dun recontract mój plan jest wciąż ten sam, mówili, że nie są w stanie odnaleźć nagranie i poprosić mnie dostarczenie datę, dla której mam zadzwonić. Tak wiele miesięcy temu, jak pamiętam, też nie pozwala mi słuchać rozmowy zbyt ..... Więc w końcu zdecydować, miałem ich dosyć. BTW IIRC Ja również sprawdzone z nimi, który zwiększy cenę do 5 $ 59,90 i powiedzieli, że to jest sprzedaży lub marketingu Dept (nie pamiętam). Głupie to jest? wychować cenę i teraz wszyscy cierpią z tego powodu.
Reply
#12

Cena $ +59,90 jest ze względu na nie dofinansowanie klientowi konkurenta. Musisz zrozumieć tę część, w przeciwnym razie gniew będzie nadal utrzymywał się w tobie. Byłem też ponownie zapewnił, że moje $ +29,90 Jingxuan Combo, które zawierają BPL, będą kontynuowane tak długo, jak nie ponownie kontrakt. No przecież, że wszystko się zmieniło. Zawodnik poznał, że ST nadal sprzedawać po niższych (czytaj dotowane) ceny z istniejącymi klientami ST. Tak więc dużo hałasu powstał do "Smart Guys". ST został zmuszony trzymać się prawa i sprzedać klientowi konkurenta w tej samej cenie. Więc jak? Gdy koniec kontraktu, muszą zatrzymać dotacji. Jest to zła decyzja, patrząc z ST punktu widzenia klienta? Co ST może zrobić? Nadal dotować swoich klientów i utrzymać płacenia grzywny do "Smart Guys"? ST pierwotnie chciał kontynuować dotowanie tylko swoich klientów, aż do "Smart Guys" zasad żaden sposób zgodnie z ustawą one wystawione. Spójrz na to tak, jakby jesteś właścicielem ST. Po pierwsze, mieć jasny umysł, a potem myśleć - co zrobisz? Zanim jednak dojdzie do realistycznych decyzji biznesowych, trzeba puścić swojej złości w pierwszej kolejności. Następnie można zrozumieć, dlaczego sprawy potoczyły się w ten sposób.
Reply
#13

Ya rozumiem twój punkt widzenia .
Reply
#14

Singtel napisał do mnie list i informuje mnie, że ADSL nie będzie już dostępny w moim obszarze poza określonym terminie . Zaproponowali debundle mojego starego planu MIO (HP, ADSL & Homeline ) na 2 oddzielnych planów , # 1, # 2, HP & Fibre + Homeline oczywiście droższe od starego planu MIO . Oczywiście, że nie zgadzają się co będę musiał zapłacić więcej za pozostały okres obowiązywania umowy. Dodatkowo , opakowanie z włókien , które zaproponowano nawet nie jest na równi z serca lub SH . Oferują one 100Mbps na $ 59,90 . To czyni mnie jeszcze bardziej wkurzony i powiedziałem im zrobić porównawczych. Czy mamy jakieś roszczenia zwrotnego wobec takich " dużych handed" praktyk ?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 3 Guest(s)