Każdy pomysł, dlaczego mój modem zachowuje nawet po ponownym uruchomieniu kilkakrotnie zmieniłem go na nowy modem , czy wadliwy filtr telefonu / PSU mam nic wspólnego z tym? Najdziwniejsze zdarza się około 11 - 3pm przez około 15min - 45min .
Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ?
ktoś przed pojawieniem się tego problemu ?
Modem wat używasz? więc co pan zmienić ? wystarczy modem lub wszystkie , np zasilacz, itp
Zmieniono ją Aztech DSL 1015EW (S ) Modem
Sprawdź mikrofiltrów . 1 ) Modem musi być podłączony do gniazda micro- filter " DSL " . 2 ) Wszystkie inne gniazda telefoniczne , jeśli stosowane muszą również posiadać mikro- filtr i Telefon podłączony do gniazda micro - filter "Telefon" . Jeżeli którykolwiek z tego nie jest wykonane prawidłowo , to za każdym razem korzystać z telefonu lub telefon dzwoni , modem zostanie odłączony od Internetu, a następnie próbuje ponownie połączyć. Być może obserwować to jako modemu restarcie?
może wadliwy zasilacz przyczyną tego ?
Sergio Ramos napisał: Każdy pomysł, dlaczego mój modem zachowuje nawet po ponownym uruchomieniu kilkakrotnie zmieniłem go na nowy modem , czy wadliwy filtr telefonu / PSU mam nic wspólnego z tym? Najdziwniejsze zdarza się około 11 - 3pm przez około 15min - 45min . Więc stary modem utrzymuje wielokrotnie , a także nowy ponownym uruchomieniu ", nawet po tym, jak zmienił go do nowego modemu " ? Zarówno stare i nowe ? Dlatego sam model używając tego samego zasilacza ( zasilacz ) ? Czy próbowałeś zarówno starego i nowego zasilacza ? I obie Adapter ten sam problem ?
Aktualizacja napisał: Więc stary modem utrzymuje wielokrotnie , a także nowy ponownym uruchomieniu ", nawet po tym, jak zmienił go do nowego modemu " ? Zarówno stare i nowe ? Dlatego sam model używając tego samego zasilacza ( zasilacz ) ? Czy próbowałeś zarówno starego i nowego zasilacza ? I obie Adapter ten sam problem ? I zmienił cały stary modem do nowego modemu z własnych zasilaczy
Wtedy problem bardzo prawdopodobne mikro -filtry uszkodzony lub przy użyciu niewłaściwych gniazd na mikrofiltrów lub nie używa ich w ogóle .
@TS , Jeśli jesteś na planie ST , możesz poprosić ich o sprawdzenie linii telefonicznej. Dwa lata temu , zanim ponownie kontrakt z 1Mpbs do 3 MPBS , I skarżył się hałaśliwym linii telefonicznej. Technik zstąpił , zastąpiła linię z wolnym pary , zmienił gniazdo i jeden mikrofiltr . Do dziś nie otrzymałem żadnej rachunek za wykonaną pracę.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)