Podziel się doświadczeniem ze Starhubem
#1

Dzięki Starhub wiem, jaka jest najgorsza usługa, jaką może dostarczyć firma telekomunikacyjna. Używam SingTel, M1 wcześniej, nigdy nie mam takiej usługi. Pierwszego dnia instalacji światłowodu, po instalacji, sieć okresowo przestała działać. To nadal jest w porządku. Podpisuję iPada ze Starhub, ponad 2 tygodnie bez e-maili / poczty. Wykonałem 5 telefonów do obsługi klienta. Zawsze słyszę: po raz pierwszy zajmuję się tym problemem, sprawdzę i oddzwonię dzisiaj. Więc nigdy nie oddzwoń. Dopiero gdy krzyczę do obsługi klienta, rozwiązują problem. Ale ich obsługa klienta nawet beszta klienta. Obiecują zadzwonić, a potem nigdy nie dzwonić, 10 minut może rozwiązać problem przeciągnąć dwa tygodnie, a następnie skarcić klienta. To jest Starhub lo. Kiedy mówisz cicho, nikt nie chce ci służyć, działa tylko krzyk, Xiao liao
Reply
#2

Naprawdę jak wiele osób powiedziało na forum, że są starfugami
Reply
#3

Nie wiem, co powiedzieć. Po całym dniu pracy musisz poradzić sobie z takimi sprawami ... To tylko 10 minut pracy, zużywają dwa tygodnie. I nie wiem, dlaczego zmuszają mnie do krzyku. Wolę rozmawiać zamiast krzyczeć. Ale wydaje się, że kiedy mówię, nie rozumiem angielskiego ... westchnij
Reply
#4

ZrE0_Cha0s napisał: Naprawdę tak, jak wielu ludzi powiedziało na forum, że są starfugami Dokładnie...
Reply
#5

Są najgorszym dostawcą usług internetowych z personelem, który nie jest przeszkolony technicznie w zakresie pomocy technicznej. Kiedy pytam o trasę ping, pytają mnie, co to jest? Po zawarciu umowy przeskakuję do innego dostawcy usług internetowych.
Reply
#6

techidiot napisał: Są najgorszym dostawcą usług internetowych z personelem, który nie jest przeszkolony technicznie w zakresie pomocy technicznej. Kiedy pytam o trasę ping, pytają mnie, co to jest? Po zawarciu umowy przeskakuję do innego dostawcy usług internetowych. W końcu mogą rozwiązać mój problem, po prostu ponownie wysyłając wiadomość e-mail, ponieważ wcześniej wysyłali na zły adres e-mail. Okazuje się, że potrzebują więcej niż 2 tygodnie, 6 pracowników, aby znaleźć przyczynę i rozwiązać problem. Nie wiem, co robią ci pracownicy na co dzień? Tylko dobry w odbieraniu połączeń?
Reply
#7

Każdej nocy, po około 23:00, internet idzie do śmiecia.
Reply
#8

w1990ww1990w napisał: W końcu mogą rozwiązać mój problem, po prostu ponownie wysyłając wiadomość e-mail, ponieważ wcześniej wysyłali na zły adres e-mail. Okazuje się, że potrzebują więcej niż 2 tygodnie, 6 pracowników, aby znaleźć przyczynę i rozwiązać problem. Nie wiem, co robią ci pracownicy na co dzień? Tylko dobry w odbieraniu połączeń? Może ich menedżer ds. Rekrutacji nie wie, czego zatrudnia. Help desk = Tylko odbieranie połączeń. Pytanie techniczne dotyczące fotografowania klienta ale nigdy nic nie rób. Sporo ich wypatrzyłem w zeszłym roku. Na szczęście ten okres jest bardzo cichy, ponieważ moja sieć domowa jest teraz bardzo stabilna. Ja też się zastanawiam, co mają robić w call center?
Reply
#9

Ich obsługa klienta jest naprawdę kiepska. Czas odpowiedzi jest długi, jeśli wyślesz im e-mail. Jeśli sieć jest stabilna, możesz płynnie jeździć przez 2 lata.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)