Miałem sporadyczne rozłączenia w przeszłości z Starfug , w końcu to był w dół do swojego routera bzdura dlink . Więc po pierwsze trzeba wykluczyć , że nie jest pewne problemy, które pochodzą z Starfug . Myślę, że jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, aby zastąpić swojego Asus z czymś innym i sprawdzić, czy problem nadal występuje . Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego dnia rano a dokładniej po 3-5 rano w godzinach porannych ? Następny dzień rozruchu urządzenia , wszystko wraca do normy ? Jeśli nie można uzyskać router zapasowy przetestować , a potem po prostu poprosić Starfug wysłać technika dół. Ale nie przypiąć swoje nadzieje na swoich techników , prawie wszystkie z nich nie wie nic więcej niż podstawowe Rozwiązywanie problemów. Miałem ponad 6 miesięcy w tej samej sprawie i skończyło się go rozwiązać sam.
Przerywany łączność ze względu na starym routerze?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sally.meyers - 17 Feb 2017, 01:38 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by bekalaba - 17 Feb 2017, 01:39 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by poreb1a.k - 17 Feb 2017, 01:39 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sachin.chhabra29 - 17 Feb 2017, 01:40 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by hammock720 - 17 Feb 2017, 01:41 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by nhiggs1979 - 17 Feb 2017, 01:42 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by hammock720 - 17 Feb 2017, 01:44 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by panyadede - 17 Feb 2017, 01:45 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by tpotts77 - 17 Feb 2017, 01:46 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)