Każdy przeżywa DNS Usuń błąd z Singtel Fibre ?
#6

Victor_TanTW napisał: Z tego, co mówisz, że produkt jest bardzo prawdziwe. Mam nawyki , aby wyłączyć wszystkie urządzenia sieciowe na koniec dnia przed pójściem do łóżka. Więc po wypróbowaniu i rezygnacji rozwiązywania modem , zostawiłem go na cały dzień i go wyłączyć w nocy i następnego dnia I włącz go ponownie to działa ponownie. Celowo zostawiłem urządzenia sieciowe na noc, aby sprawdzić, czy problem rozwiąże się ale niestety tak się nie stało . Więc muszę go wyłączyć i pozostawić je na godzinę lub więcej i włącz go ponownie , aby uzyskać jego pracy .. Zadzwoniłem do biura pomocy , bo jak oni są bardziej skłonni aby zamknąć sprawę następnie rozwiązywanie mój problem ( ja też podejrzewam problem modemu. ), Więc zrezygnować z nich , zmieniając do modemu Asus . czekając na cenniku SITEX .
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)