Zawiedziony usługą MR.
#3

kaze23 napisał: Cześć, Chciałbym wyrazić opinię na temat usługi, a także poprosić kogoś, aby zadzwonił do mnie w związku z moim zapytaniem. Zostawiłem 2 wiadomości czatu online i do tej pory nikt nie skontaktował się ze mną w związku z moim zapytaniem. Po pierwsze, mam trudności z ponownym podpisaniem kontraktu, a teraz mam trudności z zapytaniem o stan mojego konta. Router dostarczony do mnie i instalacja nie została wykonana. Billing wciąż obciąża mnie opłatą za instalację. Samodzielne konfigurowanie routera, testowanie szybkości i nawet 150 Mb / s. Czy powinienem przystąpić do CASE, aby to rozstrzygnąć? Żałuję teraz odnowienia mojej umowy. Postępowanie w sprawie CASE nie pomoże wiele, chyba że chcesz rozwiązać umowę. Kilku użytkowników MR mierzy się z małą prędkością. Możliwa przyczyna to nadsubskrypcja podczas okresu IT Show. Daj im trochę czasu na uporządkowanie i naprawienie problemu z przepustowością
Reply


Messages In This Thread
Zawiedziony usługą MR. - by claresta.diana - 10 Dec 2017, 01:38 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by shlomitan - 10 Dec 2017, 01:39 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by fashionistarehab - 10 Dec 2017, 01:41 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by garb0605 - 10 Dec 2017, 01:43 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by icedragon136 - 10 Dec 2017, 01:44 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by pulikantishreyareddy - 10 Dec 2017, 01:46 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by jdplay - 10 Dec 2017, 01:46 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)