Zawiedziony usługą MR.
#5

Nie sądzę, że jest jakakolwiek opłata za instalację routera. A poza tym możesz to zrobić sam. Myślę, że błędnie zapowiadaliście, że zainstalowaliście tp, w którym widziałem całkiem sporo innych kena. Użytkownik powinien po prostu przesłać wiadomość e-mail bezpośrednio do fakturowania, aby uzyskać szybszą odpowiedź. Jeśli chodzi o aktualizację, to błogosławieństwo w przebraniu od czasu 150 Mb / s ma teraz wiele problemów.
Reply


Messages In This Thread
Zawiedziony usługą MR. - by claresta.diana - 10 Dec 2017, 01:38 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by shlomitan - 10 Dec 2017, 01:39 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by fashionistarehab - 10 Dec 2017, 01:41 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by garb0605 - 10 Dec 2017, 01:43 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by icedragon136 - 10 Dec 2017, 01:44 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by pulikantishreyareddy - 10 Dec 2017, 01:46 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by jdplay - 10 Dec 2017, 01:46 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)