Nie sądzę, że jest jakakolwiek opłata za instalację routera. A poza tym możesz to zrobić sam. Myślę, że błędnie zapowiadaliście, że zainstalowaliście tp, w którym widziałem całkiem sporo innych kena. Użytkownik powinien po prostu przesłać wiadomość e-mail bezpośrednio do fakturowania, aby uzyskać szybszą odpowiedź. Jeśli chodzi o aktualizację, to błogosławieństwo w przebraniu od czasu 150 Mb / s ma teraz wiele problemów.
Zawiedziony usługą MR.
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Zawiedziony usługą MR. - by claresta.diana - 10 Dec 2017, 01:38 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by shlomitan - 10 Dec 2017, 01:39 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by fashionistarehab - 10 Dec 2017, 01:41 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by garb0605 - 10 Dec 2017, 01:43 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by icedragon136 - 10 Dec 2017, 01:44 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by pulikantishreyareddy - 10 Dec 2017, 01:46 AM
RE: Zawiedziony usługą MR. - by jdplay - 10 Dec 2017, 01:46 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)