xonix napisał: 1) Jaka jest prędkość twojego planu światłowodowego SingTel? 2) Sprawdź w menu N66U, LAN> IPTV, jaki profil ustawiłeś? 1 Gb / s> "Brak" Inne> "SingTel - inne" Link do fałszywego interfejsu użytkownika dla AC66U, jest taki sam dla N66U: http:
WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by picobill - 10 Dec 2017, 02:13 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by bluechip20071 - 10 Dec 2017, 02:15 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by jada717 - 10 Dec 2017, 02:16 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by osdrillsforskills - 10 Dec 2017, 02:19 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by iheartglee - 10 Dec 2017, 02:22 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by seeknext001 - 10 Dec 2017, 02:23 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by sabalatm - 10 Dec 2017, 02:26 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by elizabethblindauer - 10 Dec 2017, 02:27 PM
RE: WSPARCIE! Zupełnie nowy Asus RT-N66U nie działa z jakiegoś powodu - by garb0605 - 10 Dec 2017, 02:30 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)