edwin21 napisał: przepraszam, chodziło o zmianę z modemu kablowego na połączenie światłowodowe. musisz zadzwonić do starhubu i poinformować ich, że chcesz do własnego routera, czyli bezpośredniego połączenia ONT. Zauważ, że po przełączeniu na bezpośredni ONT, nie możesz korzystać z cyfrowej usługi głosowej na światłowodzie, ale możesz przełączyć się na modem kablowy z obsługą głosu. nie otrzymasz wsparcia od Starhub dotyczącego twojego własnego połączenia / problemu routera. po aktywacji wystarczy wymienić router dlink na router Ah widzę ... Tt wiele dla mnie czyści .. Dzięki ... W każdym razie, co masz na myśli, zamieniając router d link z moim routerem .. Ponieważ router d link jest moim bieżącym routerem ..: p tak czy inaczej aktywacja Direct ONT, odbywa się zdalnie, lub muszę iść do sklepu czy oni muszą przyjść do mojego domu?
pomoc z routerem
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
pomoc z routerem - by galle43 - 14 Dec 2017, 07:51 AM
RE: pomoc z routerem - by rj_2414 - 14 Dec 2017, 07:53 AM
RE: pomoc z routerem - by lizkollat - 14 Dec 2017, 07:54 AM
RE: pomoc z routerem - by arisparsh - 14 Dec 2017, 07:56 AM
RE: pomoc z routerem - by benitacandradewi - 14 Dec 2017, 07:58 AM
RE: pomoc z routerem - by telkaif - 14 Dec 2017, 07:59 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)