Roszczenia z tytułu gwarancji reklamowej
#4

XxGaiaxX napisał: Heya chłopaki. Rozglądałem się, ale nie mogę znaleźć wiele szczegółów dotyczących procesu składania roszczenia gwarancyjnego. Więc moja SoundBlaster Katana, którą dostałem na tydzień, mającą problem z oświetleniem zorzy polarnej, i przynosząc ją z powrotem do sklepu, który kupuję od SLS, odmawia zrobienia mi 1 za 1, stwierdzając, że Creative chce, żeby użytkownicy sami sobie poszli wymiana. Tak więc lubimy wypełniać formularze RMA, zanim przejdziemy przez ich formularze online, lub możemy po prostu zanieść wadliwy produkt do centrum obsługi klienta, aby zrobić zastępczą strit. Tak, po prostu przejdź do IBP, aby go wymienić. Nie martw się, jeśli jest naprawdę wadliwy, zazwyczaj nie naprawiają, zastąpią go dla Ciebie.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 4 Guest(s)