Roszczenia z tytułu gwarancji reklamowej
#6

XxGaiaxX napisał: Heya chłopaki. Rozglądałem się, ale nie mogę znaleźć wiele szczegółów dotyczących procesu składania roszczenia gwarancyjnego. Więc moja SoundBlaster Katana, którą dostałem na tydzień, mającą problem z oświetleniem zorzy polarnej, i przynosząc ją z powrotem do sklepu, który kupuję od SLS, odmawia wykonania dla mnie 1 na 1, stwierdzając, że Creative chce, żeby użytkownicy sami się sami wymiana. Tak więc lubimy wypełniać formularze RMA, zanim przejdziemy przez ich formularze online, lub możemy po prostu zanieść wadliwy produkt do centrum obsługi klienta, aby zrobić zastępczą strit. Zależy od tego, który sklep SLS Wymiana 1: 1 jest łatwa między sklepem a sprzedawcą / dystrybutorem. Prosty proces RMA Niektóre sklepy, takie jak Infinity / Fuwell, mają 1; 1 wymiany w ciągu 30 dni Dla kreatywności nie musisz przynosić całego pudełka. Tylko wadliwa jednostka. Będą testować z inną jednostką i odpowiednio ją wymienić. Jego @ IBP. Około 15 minut spacerem od JE MRT. Następnie kolejne 15 minut w budynku, chyba że weszli we właściwe wejście.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 5 Guest(s)