Problemy z Singtel MIO Home od aktualizacji
#1

Odkąd przeniesieni do 10mb MIO Home nie tak dawno temu , zacząłem doświadczenie częste odłączenie zarówno mój internet i telewizję MIO . Jest to szczególnie zła w deszczowe dni. Częstotliwość może być tak źle, jak 20 - 30 razy w latach okres 4-6 godz !? Przed uaktualnieniem, nigdy nie miałem problemu odłączenia .   To trwa już od kilku miesięcy. Wywoływana SingTel upteen razy , zawsze wysłać techników dół. Wymiana przewodów wewnętrzne / zewnętrzne , filtry itp .... Wszystkie ich technicy zawsze zachęcają mnie do uaktualnienia do światłowodu . Nawet helpdesk zaleca, aby rozwiązać ten problem.   Wszyscy oni starają się uniknąć tego problemu, mówiąc upgrade do światłowodu nie będzie miał takiego problemu. Zaczynam się znaleźć jest to podstępny taktyki SingTel zatrudnia naciskać konsumenta do uaktualnienia.   Każdy stoi ten sam problem ?
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)