Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3?
#2

Jeśli masz lokalny rachunek, to szukaj corbell. Są dystrybutorem produktów g.skill w Singapurze. Ale pamiętaj, że jeśli nie mają dostępnych zapasów, ponieważ jest to stary produkt, być może będą musieli odesłać G.Skill do RMA. Zajmie to trochę czasu. I dożywotnia gwarancja odnosi się do dożywotniej gwarancji na produkt, a nie do Twojego życia. DDR3 może być uważany za EOL na przykład po zwolnieniu DDR5. Do tego czasu nie masz już RMA i musisz przynajmniej przejść do DDR4.
Reply


Messages In This Thread
Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3? - by aroy.gil - 28 Dec 2017, 05:20 PM
RE: Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3? - by newcompanyface - 28 Dec 2017, 05:22 PM
RE: Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3? - by smblackey - 28 Dec 2017, 05:23 PM
RE: Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3? - by seeknext001 - 28 Dec 2017, 05:24 PM
RE: Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3? - by bluechip20071 - 28 Dec 2017, 05:25 PM
RE: Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3? - by jmcadam14 - 28 Dec 2017, 05:26 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)