W przeszłości miałem sporadyczne rozłączenia z Starfugiem, a na końcu był to ich dlinkowy router. Najpierw musisz wykluczyć, że to nie niektóre problemy pochodzą z Starfug. Myślę, że jedynym sposobem, aby się przekonać, jest zastąpienie twojego asusa czymś innym i sprawdzenie, czy problem nadal występuje. Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego ranka, a dokładniej po 3-5 rano? Następnego dnia uruchamiasz urządzenie, wszystko wraca do normy? Jeśli nie możesz dostać zapasowego routera do przetestowania, po prostu poproś Starfuga o odesłanie technika. Ale nie pokładaj nadziei w swoich technologach, prawie wszyscy z nich wiedzą tylko podstawowe problemy. Miałem ponad 6 miesięcy tego samego numeru i sam go rozwiązałem.
Przerwana łączność ze względu na stary router?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerwana łączność ze względu na stary router? - by arisparsh - 28 Dec 2017, 07:09 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by gordon.hall6 - 28 Dec 2017, 07:10 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by n3epvva - 28 Dec 2017, 07:11 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by faseelapt - 28 Dec 2017, 07:12 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by russell.perrin - 28 Dec 2017, 07:14 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by yvonnecwh - 28 Dec 2017, 07:15 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by tbnw01 - 28 Dec 2017, 07:17 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by auyh.89 - 28 Dec 2017, 07:18 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by amanparashar - 28 Dec 2017, 07:19 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by shubhangidreams - 28 Dec 2017, 07:23 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)