idjekyll napisał: Maaaybe możesz zaoferować swoją wiedzę w zamian za pieniądze na kopi? Szczerze mówiąc, zbyt czasochłonne świadczenie usługi naprawy. Musisz nawiązać z nimi kontakt w celu wprowadzenia, diagnostyki, naprawy, uruchomienia próbnego i skontaktowania się z nimi w celu zebrania. Nie mogę być dostępny przez cały dzień, czekając na ich odebranie i ponowne zorganizowanie czasu zbierania w przypadku jakichkolwiek zmian. ROI jest po prostu zbyt niskie, lepiej go wyrzucić i kupić nowe urządzenie (z gwarancją) dla większości użytkowników. Koszt transportu i czas na 4 wycieczki w obie strony, w tym naprawy, nie są ekonomicznymi IMHO. Różne przypadki dla moich własnych urządzeń, nad którymi mam całkowitą kontrolę
Monitoruj naprawę
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Monitoruj naprawę - by vederis - 01 Jan 2018, 02:57 AM
RE: Monitoruj naprawę - by one.true.nicoya - 01 Jan 2018, 02:58 AM
RE: Monitoruj naprawę - by zukodamian - 01 Jan 2018, 02:59 AM
RE: Monitoruj naprawę - by leylacafferata - 01 Jan 2018, 03:01 AM
RE: Monitoruj naprawę - by fashionistarehab - 01 Jan 2018, 03:02 AM
RE: Monitoruj naprawę - by pedrocastle13 - 01 Jan 2018, 03:04 AM
RE: Monitoruj naprawę - by jada717 - 01 Jan 2018, 03:05 AM
RE: Monitoruj naprawę - by nmygsm - 01 Jan 2018, 03:07 AM
RE: Monitoruj naprawę - by canadaa50 - 01 Jan 2018, 03:09 AM
RE: Monitoruj naprawę - by sreejithanagha - 01 Jan 2018, 03:10 AM
RE: Monitoruj naprawę - by galle43 - 01 Jan 2018, 03:12 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)