W przeszłości miałem sporadyczne rozłączenia z Starfugiem, a na końcu był to ich dlinkowy router. Najpierw musisz wykluczyć, że to nie niektóre problemy pochodzą z Starfug. Myślę, że jedynym sposobem, aby się przekonać, jest zastąpienie twojego asusa czymś innym i sprawdzenie, czy problem nadal występuje. Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego ranka, a dokładniej po 3-5 rano? Następnego dnia uruchamiasz urządzenie, wszystko wraca do normy? Jeśli nie możesz dostać zapasowego routera do przetestowania, po prostu poproś Starfuga o odesłanie technika. Ale nie pokładaj nadziei w swoich technologach, prawie wszyscy z nich wiedzą tylko podstawowe problemy. Miałem ponad 6 miesięcy tego samego numeru i sam go rozwiązałem.
Przerwana łączność ze względu na stary router?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerwana łączność ze względu na stary router? - by hammock720 - 09 Jan 2018, 02:35 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by faseelapt - 09 Jan 2018, 02:37 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by syaidatul.rasli - 09 Jan 2018, 02:39 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by esjaji - 09 Jan 2018, 02:41 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by tpotts77 - 09 Jan 2018, 02:43 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by aathompson - 09 Jan 2018, 02:45 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by yvonnecwh - 09 Jan 2018, 02:48 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by jester24zyx - 09 Jan 2018, 02:50 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by massive.johnson - 09 Jan 2018, 02:52 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by elnik73.2 - 09 Jan 2018, 02:57 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)