ReinhartX napisał: wraca do normy następnego dnia. Zgadnij, chory spróbuj bezpośrednio do ONT, jeśli kiedykolwiek się to powtórzy = następnym razem problem ten ponownie wypłynie na powierzchnię, przetestuj bezpośrednio ONT. Jeśli nadal te same problemy powiedzą Starfugowi, to przerywane rozłączenie po prostu nie zniknie i nalegają, aby nie tracić więcej czasu i poprosić technika, aby przyszedł sprawdzić. Mogę niemal zagwarantować, że ich na wpół wypaleni technicy nic nie rozwiążą (powinienem wiedzieć, że miałem kilku, którzy sprawdzili i nic nie rozwiązali). Wszystko gotowe, a Starfug wciąż nie może go rozwiązać, powiedz im bezpośrednio, że chcesz rozwiązać ten problem za pomocą haka lub oszustwa, a absolutnie nie zapłacisz za zepsuty produkt.
Przerwana łączność ze względu na stary router?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerwana łączność ze względu na stary router? - by hammock720 - 09 Jan 2018, 02:35 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by faseelapt - 09 Jan 2018, 02:37 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by syaidatul.rasli - 09 Jan 2018, 02:39 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by esjaji - 09 Jan 2018, 02:41 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by tpotts77 - 09 Jan 2018, 02:43 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by aathompson - 09 Jan 2018, 02:45 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by yvonnecwh - 09 Jan 2018, 02:48 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by jester24zyx - 09 Jan 2018, 02:50 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by massive.johnson - 09 Jan 2018, 02:52 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by elnik73.2 - 09 Jan 2018, 02:57 PM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)