Starhub cyfrowy głos w dół
#2

tylko aktualizacja dla każdego, kto boryka się z podobnym problemem. 1. Modem znajduje się pierwotnie w moim pokoju, około 20 m pod względem długości kabla od głównego punktu w salonie. 2. modem nie przeniósł się z bieżącego miejsca w ciągu ostatnich 5 lat i wszystko działa poprawnie do (15 stycznia), kiedy cyfrowa usługa domowa nagle przestaje działać 3. wezwany w 1633, wezwany do pomocy w dniu 16 stycznia. otrzymała wywołanie zwrotne w dniu 17 stycznia 2300. 4. CSO zasugerowało usunięcie dowolnego splittera 3dB i przesunięcie modemu bliżej głównego punktu, który znajduje się w salonie. cyfrowy głos domowy znów działa 5. Informacja zwrotna od CSO, że sygnał jest słaby (nie udało mi się odczytać jej odczyty dBm) i zasugerował sprawdzenie w moim obszarze siły sygnału. mam nadzieję, że ta aktualizacja pomoże każdemu stawić czoła podobnym sytuacjom
Reply


Messages In This Thread
Starhub cyfrowy głos w dół - by klmandra965 - 20 Jan 2018, 02:59 PM
RE: Starhub cyfrowy głos w dół - by fallow - 20 Jan 2018, 03:01 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)