joshuaho napisał: Używany monitor, czy jest ustawiony na automatyczne wykrywanie? Próbowałem używać ręcznego wykrywania do kabla, którego używasz? Jak ekran się wyłączył? Dosłownie czarny, czy jest jak BSOD? Po wygaśnięciu, czy Twój komputer nadal działa w tym momencie, zanim zostanie ponownie uruchomiony? PM me for cookie (; aplikacja Fora HardwareZone mój Com uruchomił się ponownie, a następnie nie wykryto żadnego sygnału na ekranie. Spróbuję ponownie zainstalować moduł
PILNE: Nie monitoruj sygnału
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
PILNE: Nie monitoruj sygnału - by tajhea101 - 28 Jan 2018, 10:34 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by boy.lover37 - 28 Jan 2018, 10:35 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by grant.glanvill - 28 Jan 2018, 10:37 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by raphael.gagliano - 28 Jan 2018, 10:38 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by beachesndeserts - 28 Jan 2018, 10:39 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by emrebahcivan87 - 28 Jan 2018, 10:40 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by colhdqq - 28 Jan 2018, 10:41 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by lkramer504 - 28 Jan 2018, 10:42 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by sreejithanagha - 28 Jan 2018, 10:43 AM
RE: PILNE: Nie monitoruj sygnału - by lovewilliam - 28 Jan 2018, 10:44 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)