Pytanie o karę za wcześniejsze zakończenie kontraktu
#7

hnzfaz, przepraszam, ale to okaże się prymitywne. wydaje się, że masz bardzo niedojrzałe myśli. po prostu umieść. Jeśli jesteś firmą, dajesz klientowi specjalną cenę i promocje w oparciu o prognozę stałego dochodu. Dostarczony sprzęt, opłaty instalacyjne, opłaty promocyjne itp. Są brane pod uwagę, kiedy dokonujesz analizy kosztów i korzyści? Ponieważ jest to umowa, możesz na nich liczyć na stałe 2 lata. Z ekonomicznego punktu widzenia może to przyczynić się do nierówności na rynku. Jednak z biznesowego punktu widzenia przedsiębiorstwa mają motywację do samofinansowania. Cóż, hnzfaz, to oczywiste (z wielu forów), że twoje poglądy są stronnicze i osobiste. Chociaż można argumentować, że mogą istnieć usługi, które zapewniają zwrotną opłatę "umowną", taką jak parking sezonowy HDB, COE itp. Nie należy tego jednak traktować jako status quo. ISP są ostatecznie nadal prywatnymi korporacjami. Mają partnerów do odpowiedzi. To wszystko jest biznesem i ekonomią. Jestem pewien, że gdybyś prowadził firmę, nie chciałbyś, żeby twoi klienci tak łatwo "przeskoczyli statek". Zawarłbyś z nimi wiążącą umowę, jeśli to możliwe.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)