Może możesz zacząć od https://www.razerzone.com/warranty#a5 Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz zwrócić Produktu do sprzedawcy Razer lub jeśli kupiłeś Produkt bezpośrednio od firmy Razer na stronie www.razerzone.com, wykonaj następujące czynności: Przejdź na stronę support.razerzone.com/contact-us/, aby uzyskać numer autoryzacji zwrotu towaru ("Numer RMA") i adres pomocy firmy Razer. Zanotuj numer RMA w widocznym miejscu na zewnątrz paczki. Załącz ważny dowód zakupu i powód zwrotu wewnątrz paczki. Odwiedź stronę www.razerzone.com/warranty, gdzie znajdziesz przykłady ważnych dokumentów potwierdzających zakup. Wyślij produkt z numerem RMA i ważnym dowodem zakupu na adres pomocy technicznej firmy Razer, podany przez dział obsługi klienta firmy Razer. jeśli przedmiot jest nadal objęty gwarancją. Inaczej nie naprawiaj punktu, ponieważ kosztowałoby to dużo SGD
Mysz Razer Ouroboros
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Mysz Razer Ouroboros - by yvonnecwh - 01 Feb 2018, 09:24 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by nqthqwvtj - 01 Feb 2018, 09:27 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by sally.meyers - 01 Feb 2018, 09:28 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by brian.altoft - 01 Feb 2018, 09:30 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by bassrocker4 - 01 Feb 2018, 09:33 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by dwiwahyupras - 01 Feb 2018, 09:34 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by roula.aj - 01 Feb 2018, 09:36 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by yvonnecwh - 01 Feb 2018, 09:38 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by beachesndeserts - 01 Feb 2018, 09:39 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by cristina00100 - 01 Feb 2018, 09:40 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by abbymo7 - 01 Feb 2018, 09:41 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by newcompanyface - 01 Feb 2018, 09:42 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by joberec - 01 Feb 2018, 09:43 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by fallow - 01 Feb 2018, 09:44 PM
RE: Mysz Razer Ouroboros - by fakesms92 - 01 Feb 2018, 09:45 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)