"Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP
#1

Korzystam z szerokopasmowego Internetu Starhub Maxonline Cable w domu. Mój modem to D-link DCM-712, a routerem jest CISCO WRT120N. Kiedy łączę się z Internetem za pomocą laptopa Toshiba, Satellite M840, nie ma połączenia z Internetem z powodu następującego problemu: "Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP. Ponownie uruchamiam modem, router i laptop, ale to nie pomaga rozwiązać porblemu. O dziwo, nie mam problemu z łączeniem się z Internetem przez WiFi za pomocą Samsung Galaxy Tab-S i Asus Zenfone 2. Czy problem z połączeniem internetowym spowodowany jest przez sam laptop? I co powinienem zrobić, aby rozwiązać problem?
Reply


Messages In This Thread
"Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP - by neasterl - 04 Feb 2018, 05:37 PM
RE: "Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP - by klmandra965 - 04 Feb 2018, 05:41 PM
RE: "Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP - by sduckham - 04 Feb 2018, 05:45 PM
RE: "Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP - by powepisi - 04 Feb 2018, 05:49 PM
RE: "Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP - by thompson.norm - 04 Feb 2018, 05:51 PM
RE: "Ethernet" nie ma prawidłowej konfiguracji IP - by syed.danish - 04 Feb 2018, 05:52 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)