Rekomendacja zastąpienia Singtel Modem
#4

Singtel napisał: Cześć Gr3yham3, Jaki jest model modemu / routera? Możesz zadzwonić na naszą infolinię w 1688, aby dotrzeć do naszego HelpDesk. Dzięki. to jest 5520, jak sądzę .. e czarny .. zadzwoniliśmy 2 tygodnie temu, ale zanim e technik spadł, problem sam się rozwiązał ... teraz znowu wraca Trudno jest zepsuć problem, ponieważ czasami będzie działać dobrze przez cały dzień, n spowoduje problemy w nocy lub rano, kiedy to się zresetuje, połączenie z Internetem zostanie utracone lub dioda LED zasilania miga, wskazując, że jest wykonanie kontroli wewnętrznej
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)