ykgoh napisał: Może gdyby ktoś kupił Thinkpada, technicy wsparcia Lenovo spieszą do jego domu w ciągu 2 godzin. Powiedziano mi, że ThinkPad ma lepszą obsługę, ale moje ostatnie doświadczenie było inne. Wiele lat temu, gdy zadzwoniłem do niereagującej klawiatury X1, technik przyszedł do mnie i zastąpił wadliwą klawiaturę; wszystko w ciągu 24 godzin. Po latach zastąpiłem X1 X230, a na ekranie pojawił się obraz. Wezwany do serwisu i okazał się frustrującym doświadczeniem. Personel twierdził, że jest to problem z oprogramowaniem i zaproponował mi sformatowanie laptopa, co już zrobiłem. Personel odmówił obsługi laptopa w moim miejscu, do którego mam prawo korzystać na miejscu, i nalegał, bym ponownie zainstalował okna. W końcu kupiłem laptop zamiast niego, a ekran został wymieniony. Nie oznacza to, że zakup komputera ThinkPad zagwarantuje lepszą obsługę.
Nudne wsparcie Lenovo
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Nudne wsparcie Lenovo - by smily58 - 14 Feb 2018, 02:56 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by bekalaba - 14 Feb 2018, 02:58 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by nagsiscool - 14 Feb 2018, 02:59 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by ricko.zaky - 14 Feb 2018, 03:01 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by canadaa50 - 14 Feb 2018, 03:02 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by mfres8052 - 14 Feb 2018, 03:03 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by mburdett3 - 14 Feb 2018, 03:07 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by emrebahcivan87 - 14 Feb 2018, 03:08 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by bhowmikpritam007 - 14 Feb 2018, 03:09 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by sdean75 - 14 Feb 2018, 03:10 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by jeremypeel - 14 Feb 2018, 03:12 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by klmandra965 - 14 Feb 2018, 03:13 PM
RE: Nudne wsparcie Lenovo - by pulikantishreyareddy - 14 Feb 2018, 03:14 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)