CRITICAL_PROCESS_DIED
#1

Używałem mojego Imaca z Windows 10 zainstalowanym przez lata i nagle zdecydowałem się zawieść mnie, zawiesiłem na niebieskim ekranie po 10 min i skończyłem komunikatem o błędzie "CRITICAL_PROCESS_DIED".   Przeszedłem przez wszystkie "7 rozwiązań dla CRITICAL_PROCESS_DIED", w tym czyste uruchamianie, aktualizacje sterowników, SFC, uruchamianie DISM itp. Wciąż nie ma szczęścia. Czy ktoś ma tu ten sam problem? Jak rozwiązałeś swój problem?   Z góry dziękuję.
Reply


Messages In This Thread
CRITICAL_PROCESS_DIED - by elizabethblindauer - 16 Feb 2018, 08:19 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by clintonch - 16 Feb 2018, 08:20 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by bb410912 - 16 Feb 2018, 08:21 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)