Ból korzystania Starhub Broadband
#3

Nieporozumienia między SH & Cherry komórkowego .. Jestem również abonent SH . Recontracted na ich wylocie Nex na planie HomeHub 200mpbs Fibre i zaplanowane do montażu na 4 stycznia , na samym technik wezwany przed podchodząc i wszystko było sprawne z wyjątkiem kilku drobnych problemów prędkości na dzień ze względu na mój kabel LAN .. Szczęście , że liczy ..
Reply


Messages In This Thread
Ból korzystania Starhub Broadband - by vupynulaw - 01 Dec 2016, 09:28 PM
RE: Ból korzystania Starhub Broadband - by mercury0x000d - 01 Dec 2016, 09:29 PM
RE: Ból korzystania Starhub Broadband - by danielpsyc - 01 Dec 2016, 09:30 PM
RE: Ból korzystania Starhub Broadband - by kartikya.rai - 01 Dec 2016, 09:31 PM
RE: Ból korzystania Starhub Broadband - by andrea.sui2008 - 01 Dec 2016, 09:32 PM
RE: Ból korzystania Starhub Broadband - by neasterl - 01 Dec 2016, 09:32 PM
RE: Ból korzystania Starhub Broadband - by buford39 - 01 Dec 2016, 09:33 PM
RE: Ból korzystania Starhub Broadband - by buford39 - 01 Dec 2016, 09:34 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)