Cześć, używam Singtel Fibre. Punkt końcowy znajduje się w moim salonie, a mój komputer znajduje się w moim pokoju. Korzystam z bezprzewodowego adaptera TP-link (USB) do łączenia się z Internetem. Mogę połączyć się z Internetem za pomocą mojego komputera, Handphona, iPada z połączeniem WI-FI. Ale ostatnio jedno z urządzeń lub wszystkie urządzenia nie są w stanie połączyć się z Wi-Fi. IPad będzie jak kontynuuj wyszukiwanie, moja sieć komputerowa pokaże status "połącz", ale nie będziesz mógł surfować po Internecie. Muszę wyłączyć i włączyć punkt końcowy, a następnie wszystkie urządzenia będą działać ponownie. Od następnego dnia te same rzeczy się powtórzą. Zastanawiam się, co jest nie tak, błąd modemowy czy co? Wysłane z aplikacji GAGT na Androida
Problemy z WiFi.
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problemy z WiFi. - by newmanjohn789 - 18 Feb 2018, 09:59 PM
RE: Problemy z WiFi. - by newcompanyface - 18 Feb 2018, 10:00 PM
RE: Problemy z WiFi. - by mfres8052 - 18 Feb 2018, 10:01 PM
RE: Problemy z WiFi. - by cruz.jules - 18 Feb 2018, 10:03 PM
RE: Problemy z WiFi. - by tkrol94 - 18 Feb 2018, 10:05 PM
RE: Problemy z WiFi. - by feigheryg - 18 Feb 2018, 10:06 PM
RE: Problemy z WiFi. - by roula.aj - 18 Feb 2018, 10:07 PM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)