Roszczenia z tytułu gwarancji reklamowej
#8

XxGaiaxX napisał: Wygląda na to, że ten sklep, do którego poszedłem, nie wymieni ich, powiedział mi, że z góry mogę wrócić do nich w ciągu 7 dni, aby wymienić je w dniu zakupu, jeśli coś pójdzie nie tak, i wciąż dzwoniłem do nich przed zejściem na dół, kazałem mi iść głową w dół . A kiedy tam jestem, odwracają pratę. Powiedz, że od kiedy mówią, że ma 7 dni wymiany. I, bla bla, Creative nie pozwól dystrybutorowi, by już więcej roszczenia do RMA, wszystkie tego rodzaju bzdury. Na pewno nie wrócę już do tego sklepu. Po prostu chcę wymienić tę wadliwą jednostkę i zrobić to. Ahh, więc po prostu wyprowadzam soundbar, bez adaptera i przewodów? Tak, wiem co masz na myśli. Czasami warto zapłacić nieco więcej, aby uzyskać spokój. Przynieś dowolny komponent, który Twoim zdaniem może być przyczyną problemu Na przykład: Jeśli przyniesiesz urządzenie i działa poprawnie, a adapter jest uszkodzony, ale nie przyniosłeś adaptera,>. <
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 3 Guest(s)