Wadliwy router Singtel?
#2

Czy ustawiłeś swój kanał bezprzewodowy lub czy zawsze był on automatyczny? Spróbuj naprawić kanał, a następnie zeskanuj środowisko, aby upewnić się, że jest czyste. Będzie to również korzystne, jeśli powiesz nam, czy twoje urządzenia bezprzewodowe są bezprzewodowo N zmieszane z bezprzewodowym AC lub czysto tylko bezprzewodowym AC? W tym celu zasugeruję, aby naprawić tryb bezprzewodowy na bezprzewodowy n lub z AC .. wat8rsp0ut napisał: Korzystam z usługi Broadband 1Bbps Home Broadband firmy Singtel. Zawsze korzystałem z routera dostarczonego przez Singtel. Niedawno zmieniłem na nowy router dostarczany przez Singtel, ponieważ poprzedni był używany przez ponad rok i zaczyna wykazywać oznaki starzenia. To niewytłumaczalnie obniżyłoby prędkość pobierania do 5 Mb / s za każdym razem po kilku dniach użytkowania i musiałbym zrestartować router, aby działał poprawnie. Udało mi się trafić ponad 150 Mbps D
Reply


Messages In This Thread
Wadliwy router Singtel? - by pedrocastle13 - 10 Mar 2018, 12:15 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by atlanta.boi.92 - 10 Mar 2018, 12:19 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by jordansteinhaus - 10 Mar 2018, 12:22 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by mxrocket1942 - 10 Mar 2018, 12:24 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by troypendleton - 10 Mar 2018, 12:26 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by brian.altoft - 10 Mar 2018, 12:27 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by swapnachepoori - 10 Mar 2018, 12:28 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by arcticwolf248 - 10 Mar 2018, 12:29 PM
RE: Wadliwy router Singtel? - by contactcrocker - 10 Mar 2018, 12:30 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)