Używałem mojego Imaca z Windows 10 zainstalowanym przez lata i nagle zdecydowałem się zawieść mnie, zawiesiłem na niebieskim ekranie po 10 min i skończyłem z komunikatem o błędzie "CRITICAL_PROCESS_DIED". Przeszedłem przez wszystkie "7 rozwiązań dla CRITICAL_PROCESS_DIED", w tym czyste uruchamianie, aktualizacje sterowników, SFC, uruchamianie DISM itp. Wciąż nie ma szczęścia. Czy ktoś ma tu ten sam problem? Jak rozwiązałeś swój problem? Z góry dziękuję.
CRITICAL_PROCESS_DIED
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
CRITICAL_PROCESS_DIED - by roula.aj - 10 Mar 2018, 08:24 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by x.xtaz.x - 10 Mar 2018, 08:25 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by newcompanyface - 10 Mar 2018, 08:26 PM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)