CRITICAL_PROCESS_DIED
#1

Używałem mojego Imaca z Windows 10 zainstalowanym przez lata i nagle zdecydowałem się zawieść mnie, zawiesiłem na niebieskim ekranie po 10 min i skończyłem z komunikatem o błędzie "CRITICAL_PROCESS_DIED".   Przeszedłem przez wszystkie "7 rozwiązań dla CRITICAL_PROCESS_DIED", w tym czyste uruchamianie, aktualizacje sterowników, SFC, uruchamianie DISM itp. Wciąż nie ma szczęścia. Czy ktoś ma tu ten sam problem? Jak rozwiązałeś swój problem?   Z góry dziękuję.
Reply


Messages In This Thread
CRITICAL_PROCESS_DIED - by roula.aj - 10 Mar 2018, 08:24 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by x.xtaz.x - 10 Mar 2018, 08:25 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by newcompanyface - 10 Mar 2018, 08:26 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)