#1

Miałem losowe BSOD przez ostatnie 2 miesiące, prawdopodobnie 1-2 razy w tygodniu.   Jak mogę ustalić, na czym polega problem?     To był komunikat o błędzie w moim systemie Windows po jego automatycznym ponownym uruchomieniu.   Sygnatura problemu:    Problem Nazwa zdarzenia: BlueScreen    Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48    Identyfikator lokalizacji: 1033   Dodatkowe informacje o problemie:    Kod BCC: 116    BCP1: FFFFFA800A1982D0    BCP2: FFFFF8800440F7F8    BCP3: 0000000000000000    BCP4: 0000000000000002    Wersja systemu operacyjnego: 6_1_7601    Service Pack: 1_0    Produkt: 256_1   Pliki, które pomagają opisać problem:    C: \ Windows \ Minidump \ 082317-11138-01.dmp    C: \ Users \ User \ AppData \ Local \ Temp \ WER-16192-0.sysdata.xml
Reply


Messages In This Thread
BSOD - by vederis - 12 Mar 2018, 03:33 AM
RE: BSOD - by fstockert - 12 Mar 2018, 03:35 AM
RE: BSOD - by erland.lundby - 12 Mar 2018, 03:36 AM
RE: BSOD - by silvia.capuzzo - 12 Mar 2018, 03:37 AM
RE: BSOD - by lizkollat - 12 Mar 2018, 03:47 AM
RE: BSOD - by ravazmu - 12 Mar 2018, 03:48 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)