#2

IceX napisał: Miałem losowe BSOD przez ostatnie 2 miesiące, prawdopodobnie 1-2 razy w tygodniu. Jak mogę ustalić, na czym polega problem? To był komunikat o błędzie w moim systemie Windows po jego automatycznym ponownym uruchomieniu. Sygnatura problemu: Problem Nazwa zdarzenia: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Identyfikator lokalizacji: 1033 Dodatkowe informacje o problemie: Kod BCC: 116 BCP1: FFFFFA800A1982D0 BCP2: FFFFF8800440F7F8 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000002 Wersja systemu operacyjnego: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Produkt: 256_1 Pliki, które pomagają opisać problem: C: \ Windows \ Minidump \ 082317-11138-01.dmp C: \ Users \ User \ AppData \ Local \ Temp \ WER-16192-0.sysdata.xml aby dowiedzieć się, co dokładnie powoduje BSOD, musisz przesłać ten plik z tej ścieżki (C: \ Windows \ Minidump \ 082317-11138-01.dmp) i pozwolić analizować forum.
Reply


Messages In This Thread
BSOD - by vederis - 12 Mar 2018, 03:33 AM
RE: BSOD - by fstockert - 12 Mar 2018, 03:35 AM
RE: BSOD - by erland.lundby - 12 Mar 2018, 03:36 AM
RE: BSOD - by silvia.capuzzo - 12 Mar 2018, 03:37 AM
RE: BSOD - by lizkollat - 12 Mar 2018, 03:47 AM
RE: BSOD - by ravazmu - 12 Mar 2018, 03:48 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)