My Sandisk SSD (zakupione od Amazon) RMA
#1

Postanowił stworzyć ten wątek, aby zarejestrować proces i mam nadzieję, że pomoże on tym, którzy potrzebują do RMA Sandisk SSD kupionego od Amazona (może być zastosowany również do innych stron internetowych, nie jest to pewne, więc po prostu stwierdza Amazon, w którym kupiłem SSD od).   Uwaga: RMA zakończona - Status: Wymiana SSD wysłana 23 września z HK. Otrzymano w dniu 1 października   ***** Wreszcie, muszę RMA mój Sandisk SSD z powodu problemu z bootowaniem. SMART diagnoza Sandisk SSD Dashboard wygląda następująco:   Liczba zatrzymanych bloków: 52 vs Próg 3 Ponownie przydzielona liczba bloków: 52 w stosunku do progu 3   Krok 1: Zarejestruj mój produkt   za. Utwórz konto w Sandisk   b. Zarejestruj mój produkt.     Po rejestracji jest to na mojej stronie sandisk:       Krok 2: Zapytaj Sandisk, czy możesz RMA swój produkt (jeśli nie masz pewności)   Ponieważ po raz pierwszy robię RMA dla SSD, nie byłem pewien, czy problemy SMART uzasadniają RMA. Kliknąłem link "Zadaj pytanie" na liście produktów i napisałem o tym problemie na moim dysku SSD (w tym zrzuty ekranu wyniku SMART) i zapytałem, czy mogę to zrobić RMA.     Po przesłaniu pytania przez Internet otrzymałem wiadomość e-mail z automatyczną odpowiedzią, aby potwierdzić moje zgłoszenie.   Pewnego dnia otrzymałem e-mail od działu obsługi klienta firmy Sandisk:     Będzie kontynuowany w następnym poście.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)