Porada na temat dostawcy Fibre (obecnie na ST i VQ)
#5

Singtel napisał: Cześć Sailaway75, Przykro nam, że możesz usłyszeć o swoim niezadowolonym doświadczeniu związanym z naszą usługą. Chcesz udostępnić więcej informacji na temat incydentów, abyśmy mogli podjąć dalsze działania? Jakie problemy występują obecnie na routerze? Czy próbowałeś ponownie uruchomić router? Właściwie router był zepsuty, ale sposób w jaki obsługa klienta obsłużył mój problem, naprawdę wkurzył mnie i moją rodzinę. Tydzień przed awarią mojego modemu sieci optycznej i łatwo go wymieniłem. Jednak tydzień później, gdy router Singtel zawiódł, zadzwoniłem do infolinii obsługi klienta. Poinformowali mnie, że skoro nie jestem już objęty umową z Singtel, nie byli oni zobowiązani do naprawy lub wymiany modemu. Kiedy zaproponowałem im, aby odnowili moją umowę, powiedzieli, że może to być zrobione 3 dni później, ponieważ było to święto państwowe. Kiedy podkreśliłem, że nie będę miał internetu przez następne 3 dni, czekając na odnowienie mojej umowy, powiedzieli, że nic nie można zrobić. Zaproponowałem nawet, że pójdę do sklepu, ale nie mogę. Wszystko dotyczyło procesów i procedur Singtela. W żadnym momencie pracownicy nigdy nie myśleli o kliencie. Dlatego po ponad 20 latach bycia klientem Singtel, zdecydowałem się wziąć pod uwagę innych.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 3 Guest(s)